Beantwoord

Abonnement gsm

  • 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Op 5/01/2018 heb ik mijn abonnement voor Gsm vervangen in mijn pack tuttimus van mobilus S naar M met een ander nummer .Nu heb ik twee Gsm nummers en dit klopt niet want ik heb mobilus S een opgezegd op 5/01/2018.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 17 januari 2018, 13:35

Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag NikWam,

Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen
Deze is opgezegd in een proximuswinkel in lokeren op 5/01/2018. Heb het document nog liggen.
Mvg Nico
Reputatie 7
Badge +4
Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya

Reageer