Beantwoord

Abonnement gsm

  • 16 januari 2018
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Op 5/01/2018 heb ik mijn abonnement voor Gsm vervangen in mijn pack tuttimus van mobilus S naar M met een ander nummer .Nu heb ik twee Gsm nummers en dit klopt niet want ik heb mobilus S een opgezegd op 5/01/2018.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 17 januari 2018, 13:35

Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, via welk kanaal heb je dit opgezegd? In principe dien je dit te doen in een proximuswinkel of via www.proximus.be/opzeggen. Groetjes Freya
Deze is opgezegd in een proximuswinkel in lokeren op 5/01/2018. Heb het document nog liggen.
Mvg Nico
Reputatie 7
Badge +4
Dag NikWam,

Kan je ons via Het Proximus Team het gsm nummer doorsturen dat opgezegd moest worden.
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, Koen

Reageer