Vraag

Abonnement afgesloten tijdens behandeling klacht?!

  • 20 February 2018
  • 0 reacties
  • 90 Bekeken

Beste,

Gisteren deed ik bij jullie een meldig (32988927) voor problemen met de facturatie. Ik blijf namelijk facturen krijgen voor mijn oud contract (op mijn naam) terwijl we al van begin dit jaar een contract op naam van mijn echtgenoot hebben, waarvan de facturen via domiciliering worden betaald. Ik heb nochtans mijn contract stopgezet op 27/12/2017 en heb hiervan een bevestigingsmail. Ik krijg herinneringen van deze foutieve factureren, maar weiger iets te betalen tot dit uitgeklaard is. Hiervoor heeft een medewerker van jullie callcenter een klacht opgemaakt met referentie 32988927. Ik zou binnenkort worden gecontacteerd.

Tot mijn verbazing stel ik vandaag vast dat onze telecom niet werkt: GSM, internet & TV. Ik heb opnieuw contact opgenomen met het callcenter. Volgens de medewerkster wordt ons pakket 'overgeschakeld in het systeem' doordat er een klacht werd geregistreerd?! Ik begrijp hier niets van. Volgens de medewerkster hoefde ik mij geen zorgen te maken en zou dit binnen de twee uur weer in orde komen. We zijn nu bijna 4u verder en er werkt nog steeds niets.

Is dit normaal?! Worden alle klanten die een klacht neerleggen tijdelijk afgesloten? En hoe lang zal dit nog duren?!

MVG
Een misnoegde klant
S. Hoflack

0 reacties

Geen reactie

Reageer