Beantwoord

Abonnement

  • 23 april 2019
  • 8 reacties
  • 218 Bekeken

Beste
Vandaag 23 april 2019 om 08u12 heb ik een e-mail van Proximus ontvangen met volgend bericht:
'Je hebt je abonnement bij Proximus stopgezet. Hierdoor wordt ook je lidmaatschap bij Prenium Club automatisch stopgezet.'
Ik heb helemaal niets bij Proximus stopgezet - niet telefonisch, niet per e-mail of wat dan ook.
????????????????????????????????????

Met vriendelijke groeten
Roger
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 mei 2019, 11:26

Hallo
Deze email werd door een technisch probleem verstuurd.
Geen zorgen dus.
De Proximus producten werden niet stopgezet (tenzij dit gevraagd werd uiteraard)
Mijn excuses voor het late antwoord.
groetjes Samantha
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Ik heb net hetzelfde voor, vandaag om 08:26.
Deze morgen ook dergelijke mail ontvangen ,
Zelfde mail ontvangen deze ochtend: 6u50.
Ook ik ontving vandaag dezelfde mail om 7.33 u
Reputatie 7
Badge +5
Dit lijkt precies meer en meer op spam/phishing mail ?
Badge
Ben een van de velen die zulke mail ontvangen hebben.
Daddy 01
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb de mail ook gekregen.
Ik heb 0800 22 800 gebeld om meer uitleg en dat ging verrassend goed 😎
Een stem vroeg of ik belde voor het nummer 011 XX XX XX, dat was zo, dus ik drukte "1" om te bevestigen. De stem vervolgde dadelijk dat een foutieve mail werd verzonden en we geen actie moest en ondernemen. Dan kwam het keuzemenu maar dat was niet meer nodig.
Hallo
Deze email werd door een technisch probleem verstuurd.
Geen zorgen dus.
De Proximus producten werden niet stopgezet (tenzij dit gevraagd werd uiteraard)
Mijn excuses voor het late antwoord.
groetjes Samantha