Vraag

Abonnement

  • 19 December 2018
  • 0 reacties
  • 101 Bekeken

  • Rising star
  • 19 reacties
Waarom word onderstaande belofte van 9/11/2018 niet toegepast ,nu reeds drie emails gestuurd maar antwoord komt er blijkbaar niet meer , als er geen oplossing komt , word gewoon alles van proximus betreft stopgezet volgen mij zal dit de enige oplossing zijn als zo zit


Geachte heer/mevrouw,
Hierbij contacteer ik U in verband met uw dossier met referentienummer 36241312.
U heeft vragen over uw abonnement. Allereerst mijn excuses voor het ongemak. Ik heb U bij deze het abonnement voor het mobiele nummer 0474....... omgezet naar een mobilus M. Daarnaast heb ik een tegemoetkoming voor het ongemak gegeven van ......., euro. Dit wordt verrekend met de volgende maandfactuur hooguit de factuur van de maand er op.
Hopelijk heb ik u hierbij verder geholpen. Moest dit niet het geval zijn verneem ik dat graag van U.
Ik heb ook nog een vraag voor U.
Proximus wil heel graag weten hoe wij de dienstverlening voor al onze klanten het beste aanpakken. Binnen dit kader is het mogelijk dat U een van de volgende dagen een enquête zal ontvangen over mijn dienstverlening naar U toe. Zou U deze kunnen invullen voor mij? Alvast bedankt!

0 reacties

Geen reactie

Reageer