Vraag

Abonnement

  • 27 February 2018
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

Beste, halverwege januari veranderde ik mijn Proximus abonnement naar pay&go aangezien ik enkele maanden in het buitenland verblijf. Dit gebeurde in het Proximus te Deinze (Tolpoortstraat). Met ontsteltenis stel ik vast dat ik nu toch nog een factuur ontvangen heb om mijn abonnement voor februari te betalen. Mijn proximusnummer is echter al een maand niet meer actief. Bij deze wil ik u vragen dit op te lossen. Ik kan u al meedelen dat de factuur van februari niet betaald zal worden. Ik kan dit zelf niet oplossen aangezien ik mij in het buitenland bevind, maar ik nodig u uit contact op te nemen met het Proximus filiaal te Tolpoortstraat Deinze en duidelijkheid te scheppen hieromtrent. Mvg, Flore

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6
Dag Flore, ik raad aan hiervoor ons te contacteren via telefoon, chat of eventueel een privébericht (naar Het Proximus Team) op dit forum zodat een support medewerker je kan verder helpen. Ik vrees dat een publiek forum niet het geschikte kanaal is hiervoor gezien het antwoord moet komen van een Proximus support medewerker en niet van andere forumleden.

Onze medewerkers zijn natuurlijk wel actief op dit forum, maar zullen je in dit geval ook even vragen ons via privébericht te contacteren.

Bij deze ben ik dus een stapje voor. 😉

Reageer