Vraag

Aanvraag uitstel van betaling

  • 21 januari 2018
  • 2 reacties
  • 1336 Bekeken

Beste,

zou graag uitstel van betaling willen voor factuur nummer 180900147643

Mvg

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Ik zou daarvoor in elk geval bellen naar 080022800. Je kan in het menu je openstaande saldo opvragen en zelfs kiezen voor een afbetalingsplan.

Of:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_late/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-laattijdige-betaling-bevestigen.html

Lees:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_remind/particulieren/welkom-bij-support/myproximus-en-facturen/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/wat-gebeurt-er-als-u-niet-op-tijd-betaalt.html

Zie ook:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/afbetalingsplan-en-geblokkerde-diensten-30331

En:

https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/voorstel-afbetalingsplan-9249
Reputatie 6
Badge +3
Brecht, graag je bericht via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 met vermelding van je klantennummer. Groeten. Jan

Reageer