Beantwoord

aanvraag sociaal tarief verhoogde tegemoetkoming

  • 31 March 2023
  • 6 reacties
  • 441 Bekeken

Beste, Ik wil graag een aanvraag indienen in verband met sociaal tarief. Ik heb een verhoogde tegemoetkoming. Waar kan ik dat aanvragen of lukt dat via hier? 

Klantnummer 619xx3197

 

icon

Beste antwoord door Martin 31 March 2023, 13:49

Bekijk origineel

6 reacties

@Elena777 Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze  de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Dag Martin,
Dank u voor uw snelle hulp.

Ik heb profielwijzigingen aangebracht. Ik hoop dat ik alles goed heb gedaan.

 

Als de PX moderatoren hier langskomen en nog meer info nodig hebben zullen ze het u wel laten weten.

NB: als er vandaag niemand van hen meer reageert zal het pas voor maandag zijn aangezien ze tijdens het weekend niet langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Elena777  Dag Elena, ik zie echter geen producten actief voor jou bijgevolg kan er geen sociaal tarief toegepast worden.

Dag Luc, 

Bedankt voor je antwoord.

Ik heb mijn gegevens toegevoegd. Ik dacht dat het klantnummer voldoende was.

Reputatie 7
Badge +3

@Elena777

Volgens het dossier bij het BIPT kan er momenteel geen sociaal tarief toegekend worden.

Zij gaan je een dossier toesturen met meer uitleg.

je kan zelf ook contact opnemen

BIPT
Ellipsgebouw C
Koning Albert II-laan 35 bus 1
1030 Brussel
Telefoon  02 226 88 88
Fax   02 226 88 77
info@bipt.be

vriendelijke groeten

Tina

 

Reageer