Vraag

Aansluiting op nieuw adres

  • 8 October 2018
  • 2 reacties
  • 142 Bekeken

ze gingen normaal zaterdag komen voor ons internet en tv te installeren op ons nieuw adres. Bleek eerst dat er bij jullie iets verkeerd was ingegeven en de technieker stond dan ook op het oude adres in Hamme. Deze kon dan niet naar het nieuwe adres komen aangezien dit in een andere regio is. Er werd dan door jullie diensten een andere technieker aangesteld en de afspraak werd verlegd naar de nammiddag tussen half 1 en 5u. Daar ik om half 5 nog niemand gezien had belde ik naar jullie diensten , daar werd gezegd dat de technieker onderweg was maar hij wat vertraging had. Ik kreeg dan ook een mail dat de afspraak weer eens verlegd werd naar de avond tussen half 5 en 8 u. Om half 8 nog steeds niemand gezien dus opnieuw gebeld naar jullie diens, daar belden ze de technieker en deze was niet bereikbaar. Ze vertelden dan dat ze op zijn voicemail ingesproken hadden en hij wel nog zou komen. Echter niemand gezien. Gisteren zondag kon ik dan ook niemand bereiken bij jullie. Vanmorgen direct gebeld om 8 u en daar kreeg ik als antwoord dat ze inderdaad zagen dat jullie technieker niet langsgeweest was maar ze kunnen pas een nieuwe afspraak geven voor volgende week!!! Dit kan echter niet, de fout ligt bij jullie en ik zou dan ook vandaag alles in orde willen hebben. Ik werk ook van thuis uit en kan het niet permiteren zonder internet te zitten. Elk uur dat ik vanaf vanmorgen niet kan werken is loonverlies en dit zal ik dan ook doorrekenen naar jullie toe! Ik hoop dat u de ernst van de situatie begrijpt en dat het onmogelijk is voor mij om een week niet te kunnen werken. De fout is bij jullie gebeurd dus verwacht ik vandaag dan ook een technieker. Klantnr is 620653399.

Net nog eens voor de honderste keer gebeld en blijkt dat er ten vroegste 16 oktober iemand zou kunnen langskomen!!!! euuuuh wat moet ik zeggen tegen mijn baas? Ik werk 1.5 week niet?Gaat proximus mijn loon dan betalen?
Ik heb zaterdag een hele dag gewacht voor niets ook, blijkt nu dat er toch een briefje in de bus zat en de technieker zou langsgeweest zijn maar ik niet thuis was???? Ben niet weggeweest en op het briefje staat dan ook nog eens een verkeerd telefoonnummer. Natuurlijk was ik dan niet bereikbaar, dus weeral fout van proximus dat het verkeerd nummer werd doorgegeven!

Hiermee ga ik echt verder want dit kan niet. Indien het vandaag niet opgelost is, stuur ik mail naar testaankoop want dit is echt geen klantenservice! Proximus 2x in fout en dan zouden we nog meer dan een week moeten wachten

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goededag, via dit kanaal kunnen wij helaas niet afspraken met techniekers inkijken, noch wijzigen. We kunnen jou hier enkel voor aanbevelen onze dienst afspraakbeheer te contacteren via het nummer 0800 22 800 om zo de mogelijkheden voor jou te laten nakijken en een oplossing te verkrijgen.

Groetjes,
Lorentz.
Dat hebben we al meerdere keren gedaan maar als ze ons doorverbinden wordt telkens opnieuw de verbinding verbroken en vooraleer we binnenraken op dat nummer moeten we meestal ook al minstens een half uur geduld hebben!

Reageer