Vraag

Aanrekening voor de technieker

  • 13 August 2022
  • 5 reacties
  • 151 Bekeken

De overschakeling naar fiber is verplicht daar jullie het oude netwerk op termijn zou verwijderen.
Vervolgens kan men geen installatie zelf doen, want de kabel van buiten naar binnen dient door jullie te gebeuren.
Hiervoor moet een technieker aanwezig zijn, dus deze technieker zit mee in het gratis installatie pakket aangeboden door jullie.
Nu krijg ik hiervoor die technieker een aanrekening?
Bijgevoegd zit de brief die is opgestuurd waar duidelijk instaat dat de installatie(+ technieker) gratis is.

Dit heb ik proberen door te sturen via het webformulier voor klachten in te dienen, het uploaden van deze brief lukt niet ook al is de foto amper 4.5MB (max is 10MB) alsook het formulier verzenden (de knop) werkte niet?

 

 


5 reacties

FYI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

NB: Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.

Martin Ja dat is allemaal aangevuld sinds mijn laatste post op het forum. Aangezien ze klachten adviseren te melden van je facturatie voor je betaalt en hun webformulier gedoe niet werkt, en bellen moet je al zeker niet doen in het weekend, post ik het hier. Dan zijn ze op de hoogte van het probleem.  

TBI: Trouwens ivm met bellen naar helpdesk voor facturatie is het enkel op zaterdag dat er nog een achterliggende dienst aanwezig is.

Voor facturatie

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Alfawolf4BE ik maak dossier 51111181 om deze aanrekening te corrigeren! Groetjes, Heidi

Dank u @HeidiE 

Reageer