Vraag

aanrekening van 4,99 derde partij

  • 19 June 2022
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Beste,

 

sinds mei krijgt mijn werkgever voor mij de vraag om 4,99 te betalen voor diensten/ producten aan PlayVOD help en Real MadridBelgium.ik heb me hiervoor nooit geregistreerd ? Hoe kan ik dit stopzetten en terugbetaald krijgen? 


4 reacties

Ter info: Maandag kunnen de Proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen, als ze hier terug langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Lies verstraete  → wekelijkse aanrekening van 4.99 euro | Proximus Forum Groetjes, Antonella

Hallo antonella.

super hoe snel dit gaat. Ik ben blij met jouw snelle aanpak! 
ik heb aan mijn werkgever laten weten voorlopig niks te ondernemen en heb bovenstaande info doorgegeven. 
zou je al nieuws hebben mbt de derde dienst van real Madrid ? 

Reputatie 7
Badge +3

@Lies verstraete Voor de aanrekeningen van RealMadrid Belgium (dossier 50854791) mocht ik intussen ook antwoordelementen ontvangen van de derde dienst Telecoming S A. Ik heb je deze ter informatie doorgestuurd. De antwoordelementen zijn onvolledig. Daarom heb ik de derde dienst verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekende transacties. PS Mobile Access is hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. Telecoming S A (RealMadrid Belgium) zal een negatief Statement aanmaken dat met de Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je op de laatste factuur 3 aanrekeningen van RealMadrid Belgium hebt betaald (factuur mei), op de volgende factuur nog 4 aanrekeningen van RealMadrid Belgium aangerekend zult krijgen (factuur juni) en op de factuur daarna nog 1 aanrekening van RealMadrid Belgium aangerekend zult krijgen en ook alle 8 transacties van RealMadrid Belgium terugbetaald krijgt (factuur juli).

Groetjes,
Antonella

Reageer