Beantwoord

aanrekening modem/digicorder terwij het materiaal hier nog steeds actief is.

  • 4 January 2022
  • 6 reacties
  • 55 Bekeken

Ondanks dat onze decoder en de modem nog altijd gewoon netjes in gebruik zijn, krijgen we wel een een factuur van om en bij de 300 euro omdat we deze niet teruggezonden hebben. Het is jullie eigen technische dienst die ons heeft aanbevolen van deze apparatuur terug te installeren?!

 

De technieker die ter plaatse is geweest ging dit in orde brengen, maar deze kunnen we nergens bereiken. Kunnen jullie die aub oplossen voor dat alles afgesloten zou worden wegens een niet correcte factuur?

icon

Beste antwoord door HeidiE 4 January 2022, 13:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@deedee78 dossier 49935858 is hiervoor in behandeling, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Hallo Heid, het factuurnummer is 7154153578

Reputatie 7
Badge +3

Hey @deedee78 ook hier geen aanrekening apparatuur, voor zover ik kan zien in je facturatie. :upside_down: Heb je een waarschuwingsbrief ontvangen (dan heeft de technieker mogelijk al een rechtzetting opgemaakt) of effectief een aanrekening? In dat geval zou ik toch graag het factuurnummer hebben om verder na te kijken. 

@HeidiE , ik heb het klantennummer in het profiel aangepast.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @deedee78 ik vind geen aanrekening terug op het ingevulde klantnummer in het klantprofiel hier. Kun je het betrokken factuurnummer invullen in het veld ‘ticket’ of ‘opmerkingen’ voor nazicht? Groetjes, Heidi

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kan om dit verder na te trekken van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reageer