Vraag

Aanpassing brieven met verandering bij Bpost

  • 11 March 2020
  • 3 reacties
  • 170 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

 

Op 10 maart 2020 kreeg ik een brief van Proximus in de bus met een, herinnering van een onbetaald factuur. De brief was bij jullie opgemaakt op 2 maart. Maar door de aanpassingen bij bpost, zodat niet elke dag brieven worden ingestoken, kreeg ik deze brief pas op 10 maart. Maar in de brief stond wel dat ik moest betalen voor 8 maart. Voor mij was er geen probleem want die rekening was al betaald op 2 maart maar anders had ik wel een probleem. Jullie kunnen best eens jullie brieven nakijken en rekening mee houden dat bpost maar 2 keer per week langskomt met gewone brieven en dat hierdoor jullie brieven langer onderweg zijn. Want dit geeft problemen!


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@e vdz@Valencia Best dan uw klacht richten naar Bpost want wij zijn verplicht ons te houden aan bepaalde procedures en datums vooraleer wij bijvoorbeeld een herinneringsbrief mogen opmaken en versturen.Groetjes,Joel

Reputatie 1

Je wil toch niet zeggen dat iedere inwoner informatie heeft gekregen van bpost maar jullie niet. Dit is echt een kafka geval. Als ik klacht indien bij bpost zeggen zij dat we bij proximus moeten zijn en jullie zeggen het juist anders om. Het is in het nieuws op tv, de kranten en in met folders bekend gemaakt. Dus iedereen is op de hoogte. 

Reputatie 5
Badge +2

hier idem niet brief van proximus maar van andere firma, brief van 4 maart gisteren aangekomen, ook voor een betaling die morgen te laatste moest gebeuren, zo zullen er fouten gebeuren waar wij niet kunnen aandoen.