Beantwoord

Aanpassing abonnementsformule


Hallo,

Ik had graag mijn abonnementsformule aangepast en heb voor mezelf reeds uitgezocht welke formule ik graag zou willen. Wanneer ik naar de klantendienst bel zegt men mij dat de combinatie die ik wil onmogelijk is...

Ter verduidelijking : Ik wil af van mijn Tuttimus en overschakelen naar het pack 'Internet Start + Telephony + TV' aangevuld met 1 mobile 10 abonnement.

Enig idee iemand waarom me deze switch niet wordt toegestaan?
Alvast bedankt.

Grts. Greta
icon

Beste antwoord door AntonellaD 16 July 2019, 11:46

Bekijk origineel

10 reacties

alleen ter info en in afwachting dat iemand op je vraag kan antwoorden:
de proximus medewerkers komen pas morgen terug op het forum om dit verder voor je uit te zoeken.
Reputatie 7
Badge +4
Ik zie niet in waarom u niet zou kunnen overschakelen van een pack Tuttimus (93,98 €/maand) naar:
- een pack "internet start+telephony+TV" (61,99 €/maand & activatie 59 €)
- en een bijkomend apart product Mobile 10 (10 €/maand)
Eventuele tijdlijke beperkingen met betrekking tot een dergelijke overschakeling kunnen uiteraard wel van toepassing zijn omwille van eventuele minimum contractuele termijnen van toepassing te wijten aan eventueel bekomen promo's/kortingen/webdeals en/of lopende GSM+abo combinaties

Ref.:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_other_packs/particulieren/producten/packs/packs/andere-pack-combinaties.html?rid=box5_other_combinations
https://www.proximuhttps://www.proximus.be/dam/jcr:d53e7307-34b4-412e-9bce-588c0eb30089/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Internet-Start-Telephony-TV_NL~2019-07-01-06-03-47~cache.pdfs.be/nl/id_cr_mobile_10/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen/cr-mobile-10.html
https://www.proximus.be/dam/jcr:d7ad6497-8b10-4461-8a1b-ad723788d5d5/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Mobile10_nl~2019-05-23-10-53-46~cache.pdf
Ik heb het mij ook liggen afvragen maar ik meen mij te herinneren dat hier al ooit het antwoord gekomen is dat downgraden niet mogelijk was! alleen weet ik niet meer om welke reden er dan bijgegeven werd, dus
laat ons gewoon het officieel antwoord van iemand van Proximus afwachten die dit kan natrekken en die eventueel dan ook de reden dan kan verduidelijken indien dit niet mogelijk zou zijn...
Reputatie 7
Badge +4
ik meen mij te herinneren dat hier al ooit het antwoord gekomen is dat downgraden niet mogelijk was
Hmm… Martin ik hoop dat een dergelijke medewerker bijscholing/opleiding gekregen heeft teneinde klachten - bij Px zelf of de ombudsdienst - te voorkomen … 🤔 😇
Daarom dat het beter is om een antwoord van hen af te wachten dit wat ik gelezen heb ddateert nog van een hele poos terug, want de laatste tijd hier op het forum worden de zaken grondiger en beter opgevolgd en beter opgevolgd (vroeger sprak de ene wel vlug eens de andere tegen) ☺️

Mss was het voor vroeger de truc = gemakkelijkste oplossing, om het verder te laten lopen via ombudsman want dan wordt dit hogerop tussen proximus en ombudsdienst geregeld 🤔 😄
Vooreerst, super bedankt voor jullie duidelijke reacties. Ik ben hoopvol om eerstdaags de correcte informatie van een proximus medewerker te verkrijgen zodat ik de 'downgrade' kan realiseren 😉
Reputatie 7
Badge +3
Greta,
om dit verder te kunnen uitpluizen hebben we je klantgegevens nodig.
vul je je profielgegevens verder aan ?
Groetjes,
Tina
Reputatie 7
Badge +3
Dag Greta,

Omschakelen naar een pack internet start+telephony+TV is in dit geval wel mogelijk. Het maandelijks inbegrepen vast internet volume van 150GB is voor jou zeker en vast voldoende gebaseerd op je verbruik van de laatste 6 maanden. De volgende opties dat je nu wel hebt in je Tuttimus pack, zijn niet inbegrepen in het Start Pack: Free Calls International, Family Calls, TV Replay, kadofilm.

Ik zie dat je 2 gsm-nummers (Mobilus S) in je Tuttimus pack hebt. Moeten deze beide Mobile 10 worden? Met 1 van deze 2 nummers zit je regelmatig over de bundel van 120 belminuten. Met een Mobile 10 heb je slechts 90 belminuten. Als je een Mobilus S-abonnement wenst te behouden in een Start Pack, dan halveert de inbegrepen mobiele data (van 3GB naar 1,5GB).

Groetjes,
Antonella
Hallo Antonella.

Dank u voor het antwoord. Het heeft een tijdje geduurd door de vakantieperiode maar hierbij geef ik je door wat we uiteindelijk willen veranderd zien.

We willen wel degelijk omschakelen naar een pack internet start+telephony+TV + de optie TV Replay (die in dit geval betalend is en waarvan we ons bewust zijn).

Aanvullend nemen we een Mobile 10 voor het Gsm-nummer eindigend op 1591. Het andere nummer mag geschrapt worden.

Zou u dat langs deze weg in orde kunnen brengen?
Alvast dank en vriendelijke groeten.

Grts. Greta
Reputatie 5
Badge +2
Hey Greta,

De aanpassing van je huidige pack naar een Pack Internet Start + Telefoon + TV met de optie Tv Replay is op heden in uitvoering.Voor het oproepnummer met 1591 achteraan loopt de wijziging naar Mobile 10. Alsook de opzeg van het oproepnummer met als laatste cijfers 96 is lopende. Een bevestiging van deze aanpassing zal nog aan je worden overgemaakt.

Groetjes IngeDc

Reageer