Vraag

Aankoop nieuwe tablet.

  • 12 August 2019
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Reputatie 1
  • Rising star
  • 23 reacties
Beste leden,

Ik ben in het bezit van een GSM met Pay and Go kaart.
Als ik een nieuwe tablet zou aankopen, moet ik mij een nieuwe sim-kaart aanschaffen,
of een ander abonnement aanschaffen dan mij bestaande "Internet + TV + Telefonie" ??

Graag een seintje a.u.b.

This topic has been closed for comments

3 reacties

als je zowel op GSM en Tablet tegelijk op mobiel internet wilt komen dan heb je inderdaad een tweede sim nodig.
Een andere oplossing is je GSM als hotspot instellen voor Je tablet zodat je via deze hotspot met je tablet op het internet kunt.
Je kunt natuurlijk altijd best zoveel mogelijk met je tablet rechtstreeks via wifi het internet opgaan want je dataverbruik loot vlug op zonder dat je het zelf weet en mobiel data is duur tov Vast internet data !
Reputatie 1
Ik denk dat ik mij verkeerd uitdrukte.

Beide toestellen hoeven niet gekoppeld te worden.
Ik weet dat ik niet kan bellen met een tablet, dat hoeft ook niet.

Kan ik, bij aankoop van een tablet, deze gewoon op een WI-FI, of een andere profider,
verbinding maken met het internet, om mijn dagbladen te consulteren en e-mailberichten
na te zien.

Graag een seintje a.u.b.

Roland.
Dat kun je inderdaad net zoals je nu met een laptop via wifi op het internet kunt bvb via je bbox3 en ook eventueel via een wifi 👉hotspot .

Met een simkaart kun je naast het vast netwerk (via wifi) dan natuurlijk ook nog bijkomend via het mobiel netwerk verbinding maken met het internet.