Beantwoord

Aankoop in webshop

  • 7 March 2018
  • 6 reacties
  • 276 Bekeken

ik probeer al een week een draadloos toetsenbord uit de webshop van proximus te kopen. hierbij wil ik een vouchercode ingeven maar die geeft steeds een foutmelding. Ik contacteerde reeds de helpdesk, facturatie, premiumclub, technische dienst en ging al langs bij de proximus winkel in Knokke. Niemand kan me helpen. Ik wordt steeds maar doorverwezen en van kastje naar de muur gestuurd. Weet iemand hoe of waar ik alsnog het item kan kopen dmv van kortingsbon?
icon

Beste antwoord door LorentzV 9 March 2018, 21:31

Bekijk origineel

6 reacties

Beste, daarvoor heb ik mijn punten niet ingeruild, ik heb dit gedaan met de bedoeling het toetsenbord te kopen, dat stond nergens op voorhand vermeld dat dit daarvoor niet bestemd was.
Reputatie 6
Badge +3
Goededag,

De voucehrs kan je gebruiken online voor GSM toestellen en in de winkels voor toestellen en accessoires.

Groetjes,
Lorentz.
ik heb mijn punten ingeruild om dat toetsenbord te kopen, dat staat nergens op voorhand vermeld dat je dat maar voor een beperkt aanbod kan gebruiken!
Reputatie 7
Badge +4
In dat geval zal je de waardebon voor iets anders moeten gebruiken. Groetjes Freya
Deze is in geen enkele winkel beschikbaar!
Reputatie 7
Badge +4
Beste, een toetsenbord aankopen met behulp van een kortingsbon, kan enkel in een shop gebeuren. Helaas weten we niet in hoeverre en waar deze beschikbaar zijn. Groetjes Freya

Reageer