Vraag

Aankoop A5 info aan Proximusmedewerker gevraagd

  • 4 January 2018
  • 0 reacties
  • 113 Bekeken

vraag aan proximus personeel

vriendin heeft samsung a5 gekocht in proximus-shop op aanraden van mij. was de bedoeling dat ze het deed via data-phone 5euro op factuur en 109 euro direct te betalen. echter staat alles op mijn naam en melde personeelslid achter balie dat het niet ging voor haar met haar id vermits alles op mijn naam staat. heeft ze het toestel wss zonder nadenken zo gekocht +-350 direct betaalt. echter was bedoeling via abonnement zodat toestel maar ongeveer 250 zou kosten na alles afgelost te hebben. ben paar uur later naar winkel gestapt met vraag of dit nog geregd kon worden medeling verkoper, gaat niet verkocht is verkocht, uitleg over stock gedoe. kon me niet helpen. melde me dat ik het eens moest proberen via proximus zelf. dus kan iemand me via deze weg mss helpen. zodat bij wijze aankoopbedrag terugkrijgt in 1 of andere vorm en de gsm alsnog aangekocht/afbetaald kan worden aan 250 zoals voor klanten voorzien is via data-phone? lijkt me toch niet onoverkomelijk, en had verkoper tegen mijn vriendin gezegd die gebruikt maakt van de nr waarop de gsm moest afbetaald worden dat het 100euro scheelt dat het via mijn id ging had ze zoizo voor deze weg gekozen, dus niet goed geïnformeerd door proximus-shop.

kan hier nog iets geregd worden? via online heb je 14 dagen bedenkt tijd

bijkomende rare opmerking
is raar dat alle gsm-nrs wettelijk op naam gebruiker moeten staan maar in pakket bij proximus alles op 1 persoon terecht komt ,( we hebben 3 verschillende nrs allen op 1 naam) en dat de gebruiker van de telenr die het gebruiken mits eigen id geen toegang heeft tot deze diensten

0 reacties

Geen reactie

Reageer