Vraag

Aanbieding exclusief voor Antwerpen

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 316 Bekeken

Blijkbaar kost het toch heeel veel moeite bij proximus om een antwoord te geven op een heel simpele vraag. 10 dagen geleden de gegevens doorgegeven die Joel had gevraagd maar nog geen antwoord van hem gekregen, 6 dagen geleden van team proximus het volgende gekregen"bevoegde dienst zal jullie contacteren". Nog steeds niet gecontacteerd geweest. Het betreft hier dossiernummer 37658380. Eigenlijk trekt het op niets dat jullie de mensen zo lang laten wachten hoor.
Zijn jullie mij vergeten of wat ????????????

4 reacties

Ter info : ik heb ook al ondervonden dat je soms gemakkelijk tot 14 dagen moogt rekenen voor er reactie komt.
Ja Martin, hopelijk leest Joel dit ook want hij ging nakijken wat er voor mij mogelijk was, ik kan niet geloven dat het zo lang duurt om een antwoord of reactie te krijgen op een simpel iets. Misschien een vergetelheid ? Ik dacht dat proximus zijn service toch wel beter was zenne.
Hey Martin, Ik heb zojuist dan toch reactie gekregen van het proximus team. Blijkbaar denken ze daar dat ik niet goed kan lezen want volgens hen staat in de folder ook dat het alleen voor nieuwe internetklanten is. Ook in de proximuswinkel moesten ze toegeven dat dit er NIET instaat maar blijkbaar zal het proximusteam andere folders hebben dan dewelke wij in de bus hebben gekregen nl EXCLUSIEF VOOR ANTWERPEN. Ik kan wel zeggen dat ik diep teleurgesteld ben in proximus. Enfin, ik blijf erbij dat dit misleidende reclame is en zal dan wel naar de concurrentie gaan voor digitale tv en gsm abonnement.
Wat ik eigenlijk ook raar vindt is dat Proximus uitsluitend regionale aanbiedingen doet, is voor mij toch de eerste keer dat ik dit verneem, maar soit dat was even ter zijde en natuurlijk is je probleem daarmee niet opgelost!

Reageer