Beantwoord

Aanbieding exclusief voor Antwerpen

  • 22 February 2019
  • 9 reacties
  • 1877 Bekeken

Ik heb een klacht in verband met deze aanbieding, had graag gebruik gemaakt van deze aanbieding ( pack) maar omdat ik internet van proximus heb kom ik niet in aanmerking. Op het reclameblaadje dat wij gekregen hebben staat niet dat je nieuwe klant moet zijn, voor mij is dit al misleidende reclame .
Volgens die man uit de winkel moest ik bellen naar het 0800 nummer van proximus voor een klacht en heb dit gedaan maar aan de telefoon kreeg ik te horen dat dit via mail moet. Ik moest op proximus .be naar klacht gaan. Wel, probeer dat maar eens, daar moet je bellen naar het nummer vanwaar ik gebeld heb; NIET TE GELOVEN. Uiteindelijk na zoeken op dit forum gekomen maar hoe moet het nu verder met mijn klacht want die man uit de winkel zei dat men mij zelf zou opbellen van proximus, hoe kunnen die mij nu contacteren ?
icon

Beste antwoord door Martin 22 February 2019, 16:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Ter info: via http://Proximus.be/contact kun je kiezen om een online mail te sturen
Bvb. neem eventueel vraag over factuur > dan klacht of heb andere vraag > mail ons
Om nog maar te zwijgen van klanten die ze net voor de reclame hebben aangesloten, Een week serieuze storingen gehad geen tv of internet niks van compensatie gehad en dan die folder in de bus. Wij betalen 69 euro voor Familius tv, internet en telefoon zonder pakket Netflix of extra bundel. Dan klachten aangemaakt om met een beetje goedwil te kunnen genieten van die promo 49 euro. Afgewezen snappen wie snappen kan. Wij moesten een overname doen in de winkel. Eens in de winkel moest er een opzegging gedaan worden, 10 dagen zonder iets en dan zou het kunnen, maar niet met overname. Maar de nummer kan niet mee over. Wat dacht je nu. Ik ben net overgestapt van een andere operator. Mijn maag keert hiervan. Nog eens klacht ingediend. Hopende dat dit als nog opgelost kan worden. Vervolg hoor je nog. Klopt reclame zegt niets over nieuwe klant, ook de algemene voorwaarden niet volgens zo ver ik lees. Ook nog een foto van gemaakt zodat ze het niet rap rap kunnen aanpassen.
Na mijn klacht heb ik nog steeds geen reactie van proximus mogen ontvangen wat ik heeeel onbeleefd vind.
Vermits ik wel voor een bundel wil gaan zie ik mij dan genoodzaakt om naar de concurrentie te stappen en zal proximus weeral een klant verloren hebben. Ik zal daar nog enkele dagen mee wachten maar heb er geen goed oog in. In de winkel toen vertelden ze mij dat ik dan maar mijn internet dat op mijn naam staat moet opzeggen en een bundel aanvragen op naam van mijn man en dan zou ik wel die voordelige bundel één jaar kunnen krijgen maar dan zou ik wel dagen zonder internet zitten. Dus met andere woorden ze zouden mijn internet afsluiten voor enkele dagen en dan terug aansluiten, begrijpen wie begrijpen kan. Het mag niet te simpel zijn hé.WAAROM HET GEMAKKELIJK MAKEN ALS HET MOEILIJK OOK KAN zou het motto van proximus moeten zijn. Eigenlijk zou ik wel eens graag met één van die slimme bazen een babbeltje willen doen maar die blijven natuurlijk in hun ivoren toren zitten. En inderdaad in hun folder kan je niets lezen dat het alleen voor nieuwe klanten zou gaan wat dan een misleidende reclame is. Dus als ik binnen enkele dagen geen reactie heb van proximus stap ik naar de concurrentie voor een pack.
Reputatie 7
Badge +3
Beste ijan,


Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)bezorgen.


Van welk pack en promo wenste u te genieten

Dan kijk ik het even na voor u wat de mogelijkheden zijn.



[color=#0066cc">https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes,

Reputatie 6
Badge +2
Ik vond op internet een aanbieding om familius te nemen op voorwaarde dat men in de provincie antwerpen woont. Klant of nket heeft blijkbaar ook daar geen belang. Men kan klikken om opgebeld te worden. Ik ben al wel voldoende lang klant bij proximus om te weten dat het hier om nkeuwe klanten gaat. Dat zeggen ze er natuurlijk nooit bij , eerlijk is dat niet.
Reputatie 5
Badge +2
Hoi Cvanloon,

Dit betreft een promotie is samenwerking met een bouwpromotor. Dit betreft nieuwe aansluiting op deze locatie (volledig nieuwe aansluiting of verhuis).

Groetjes IngeDC
Reputatie 6
Badge +2
Bedankt. Van die bouwpromotor wist ik niet. Dat het ging over een nieuwe klant of nieuwe aansluitkng had ik wel door. Maar ik vind dar proximus wel duidelijker zou mogen communiceren.
Reputatie 6
Badge +2
Wel raar, ik krijg dezelfde publiciteit nu ook via de franstalige rtbf waar ik al eens het nieuws lees. Dezelfde bouwfirma? Ik dacht niet dat het enkel voor de provincie antwerpen was. Ik zal eens in het frans bellen naar de klantendienst. Ik vrees wel : pour les wallons la meme chose!

Toch even een beetje raad indien er van proximus geen reactie komt. Ik schrijf dan al eens naar de CEO van proximus. Direct reactie van een assistente. Maar je moet dat nu ook niet alle weken doen he, enkel voor iets echts belangrijk.
reactie krijg je wel maar als je er veel verder mee komt is ook niet altijd het geval !