Vraag

5 keer gebeld met customer service, 5 keer uit de call gegooid

  • 3 June 2021
  • 6 reacties
  • 78 Bekeken

pakweg 30 minuten keuzemenu’s en wachtmuziek beluisterd, en 30 minuten mijn case uitgelegd

de eerste call agent wou me niet helpen, tenzij ik mijn 82 jaar oude moeder - voor wie ik belde en die 35 min verder woont, aan de lijn had om toestemming te geven. Als de call voor training en kwaliteit doeleinden wordt gebruikt , kan de team lead even die call agent her trainen hierop.

mijn laatste agent aan wie ik vroeg: “juffrouw belt u mij terug als de lijn nu verbroken wordt,” heb ik ook niet meer gehoord. Zelfs de technische dienst had technische problemen vandaag me dunkt.

kan een proximus agent,  mij terugbellen, u weet via email wie ik, ben ivm de case

 

mvg

 

kurt


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@NOMORELOUDMUSIC  Dossier 48346257 is vandaag door onze collega Antonella in behandeling genomen.Zij gaat het nodige doen en ook zelf terug contact met u opnemen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@NOMORELOUDMUSIC  Helaas kunnen wij op basis van e-mailadres geen opzoekingen doen. Kan je de klantgegevens van jouw mama noteren in de profielinstellingen en het probleem omschrijven? Dan kijken we dit graag verder voor je na. Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Dank u

 

het lijkt dat de som al is terug gestort bij mijn mama, dank u! misschien een kleine moeite voor u, maar een groot verschil voor haar!

Het lijkt dat een case loggen online sneller werkt dan telefonisch

kan u Antonella vragen of ze me deze week terugbelt op mijn gsm, voor eventuele nieuwe afspraak bij mijn mama? Kosteloze interventie om de 2de tv terug aan de praat te krijgen, en eventueel mee te nemen wat er moest mogelijks opgestuurd worden, of de doos achterlaten, werd me beloof tijdens de laatste call.

bekijkt u het even?

 

mvg

 

kurt

Net klanten nummer toegevoegd 

Reputatie 7
Badge +3

@NOMORELOUDMUSIC Ik heb aan mijn collega’s van de technische dienst gevraagd om contact met jou op te nemen in verband met de interventie.  De oude apparatuur kan je gratis terugsturen via Bpost aan de hand van het label dat je hiervoor op 18/03 per e-mail hebt ontvangen. Ik heb net een duplicaat verstuurd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@NOMORELOUDMUSIC  Mijn collega van de technische dienst laat me weten dat dit geen storing betreft, maar de aansluiting van een 2de tv waarvoor nog geen decoder is voorzien. Per tv-toestel heb je een decoder nodig. Eventueel is een wifi booster ook nodig, afhankelijk van de installatie thuis. Als je me laat weten wat je precies nodig hebt, kan ik de nodige apparatuur opsturen. Groetjes, Antonella

Reageer