Vraag

49 euro extra aan gprs national en gprs roaming ??

  • 4 June 2019
  • 9 reacties
  • 843 Bekeken

Sinds 2 maand via ssdgpi overgeschakeld naar Proximus. 5Gb inbegrepen en moet plots 49 extra betalen. 20 voor gprs en 29 voor gprs roaming ?? Kan op de factuur geen datum of hoeveelheid zien ??

This topic has been closed for comments

9 reacties

Hallo Kenn21
Zou je je klantengegevens kunnen aanvullen op jouw profiel op het Forum?
Dan kan ik eens kijken wat er gebeurd. :)
groetjes
Samantha
Hallo Kenn21
Zou je je klantengegevens kunnen aanvullen op jouw profiel op het Forum?
Dan kan ik eens kijken wat er gebeurd. :)
groetjes
Samantha


Kan enkel mijn gsm aanvullen. heb geen klantennummer want is via externe partner. Weet niet of jij me zo kan helpen.
Kenn21
Krijg jij aanrekeningen toegestuurd?
Ik kan wel opzoeken op nummer, maar ik kom op de algemene klantennummer van SSD GPI terecht.

je zegt dat je het via een externe partner ontvangt? hoe bedoel je dan?
je krijgt van heb enkel de bedragen door?
en over welke externe partner gaat het dan?

de bedragen dat je vermeld, hebben ze ook meegegeven voor welke periode deze zijn?
Kenn21
Krijg jij aanrekeningen toegestuurd?
Ik kan wel opzoeken op nummer, maar ik kom op de algemene klantennummer van SSD GPI terecht.

je zegt dat je het via een externe partner ontvangt? hoe bedoel je dan?
je krijgt van heb enkel de bedragen door?
en over welke externe partner gaat het dan?

de bedragen dat je vermeld, hebben ze ook meegegeven voor welke periode deze zijn?


Samantha, klopt dat dit via ssdgpi gaat. Kan de periode en het bedrag zien dat ik moet betalen maar niet hoeveel data ik heb verbruikt en wanneer Heb ook geen enkele sms gekregen dat ik mijn data heb opgebruikt of bijna aan mijn limiet zit terwijl dit toch wettelijk verplicht is ? Heb 5gb op mijn abbo. Ben daar in 3 jaar mss 1x overgeweest en nu plots 49 euro extra?
Factuur wordt per domiciliëring betaald via ssdgpi
Kenn
Op de factuur van 4/5 tot 3/6 heb je een verbruik van meer dan 5GB. (6.35GB ongeveer)
Daarom werd je meer aangerekend, maar ik zie geen bedrag van 49euro.
Om gerichter te kunnen zoeken, heb ik een periode nodig. :)
Kan je mij dit doorgeven?
thanks.
Samantha. Betreft de factuur van periode 02-04-2019 tot 01-05-2019. Factuurdatum 08-05-2019.

Abbonement 15 euro. Verbruik 49,70 euro.

Staat geen datum of hoeveelheid op de factuur die ik kan raadplegen... Is een factuur van SSD.
okay, bedankt voor de info. Ik kijk het verder na en houd je op de hoogte. 🙂

gprs roaming wat is dat ?

https://www.proximus.be/nl/id_cr_roaming/particulieren/producten/mobilus/mobiel-en-roaming-opties/internationaal-en-roaming/international-en-roamingtarieven.html

beetje uitleg o.a. gprs > klik hier