Vraag

2de decoder annuleren

  • 23 January 2022
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Beste

Wij zijn onlangs verhuisd en hebben op dit adres geen nood meer aan een 2 de decoder.

Op welke manier kan ik deze decoder terug sturen en mijn facturen in orde krijgen (zodat we effectief maar 1 decoder betalen).

 

alvast bedankt voor feedback :) 


4 reacties

FYI: morgen komen de proximus forummedewerkers langs en kunnen de retourlabels dan ook opsturen om je decoder terug te sturen via Bpost.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen

Reputatie 7
Badge +3

@Mictho90 Momenteel kan ik de opzeg van de 2de decoder nog niet invoeren wegens een lopend order voor de toevoeging van een gsm-nummer aan jouw pack. Ik volg dit voor jou op via dossier 50075054. Zodra het lopend order is afgewerkt zal ik de 2de decoder opzeggen. Ik zie dat je een V6 en een V5 compact hebt. Welke van deze 2 wens je op te zeggen? Groetjes, Antonella

Beste 

dit mag de v5 zijn die geannuleerd wordt.

 

dank u 

Reputatie 7
Badge +3

@Mictho90 Ik heb de opzeg van de V5 compact decoder net kunnen inleiden. Je krijgt strakt een mail ter bevestiging met het Bpost label in bijlage. Groetjes, Antonella

Reageer