Beantwoord

2 weken nodig om een factuur te vinden

  • 14 March 2018
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Hallo

Ik heb +2 jaar geleden een iphone 6s gekocht met abbonement. Nu heb ik mijn telefoon schoongewist maar ook mijn apple id veranderd. Ik heb inmiddels contact opgenomen met apple en ze vertellen mij dat zij dit nog kunnen rechtzetten als ik 1 aankoop data weet. Alleen is dit schijnbaar zeer moeilijk als mijn moeder deze vraag stelt in proximuswinkel :" vertellen ze haar dat het 2 weken duurt eens ze dit kunnen terug vinden en dat ik de exacte data zou moeten weten wanneer ik de iphone heb aangekocht ( mijn moeder betaald mijn abo) " dat ze dan het aankoopbewijs kunnen terugvinden. Ik studeer momenteel in Nederland dus heb ik echt wel mijn telefoon nodig ik ben al sinds vrijdag niet bereikbaar, en als dit zo zijn gang zou gaan zoals ze vermelden ben ik 2 weken onbereikbaar. En ik heb mijn telefoon nodig ook voor mijn bankzaken.

Ik hoop dat dit op één of andere manier opgelost kan worden.

Groetjes

Julie
icon

Beste antwoord door AkiW 15 March 2018, 16:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

om een duplicaat van uw aankoopbewijs (Iphone 6S) te kunnen aanvragen, heb ik volgende gegevens van u (= de gebruiker) nodig:

Naam:

Voornaam:

Gsm nr:

Merk + model Toestel:

IMEI-nr Toestel:

Email-adres:

Zodra wij deze gegevens van u hebben ontvangen, kunnen wij u een duplicaat van het aankoopbewijs doormailen.

Groeten, Aw

Reageer