Beantwoord

1ste factuur??

  • 8 April 2022
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo , ik ben vorige maand terug klant geworden bij Proximus met het tariefplan Mobilus Unlimited Premium , dit was op 26/03 , op 27/03 heb ik dan ook via de app domiciliëring aangevraagd en na het invullen van de IBAN nummer was het in verwerking , nu een paar dagen later zie ik in de app dat dit terug openstaat & heb ik mijn 1ste factuur nog niet zichtbaar in de MyProximus app ??

Dus mijn vraag is wanneer komt mijn 1ste factuur zichtbaar & zal dit al werken terug via domiciliëring ??

 

Groeten

icon

Beste antwoord door AntonellaD 8 April 2022, 12:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen_039 Het gsm-abonnement staat actief sinds 26/03. Het domiciliëringsmandaat staat ook actief. Momenteel is er inderdaad nog geen 1ste factuur en deze is ook nog niet in opmaak. Wanneer deze precies opgemaakt zal worden, kunnen wij op voorhand helaas niet zeggen. Het zal in ieder geval in de loop van deze maand nog zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Dat is goed nieuws dat mijn domiciliëringsmandaat ook al actief staat want ik zie nog niets van domiciliëringsmandaat actief staan in de MyProximus app, ben echt benieuwd als ik men eerste factuur ga krijgen het ook al direct zal werken via domiciliëring .

 

Bedankt voor de hulp/info.

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen_039 Hou ons zeker op de hoogte! Alvast een prettig weekend. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

Ga ik zeker doen zodra ik mijn factuur zichtbaar heb ga ik hier update posten.

Fijn weekend.

 

Groeten

 

 

Reputatie 3
Badge

Ondertussen heb ik mijn 1ste factuur gekregen & zie ik ook dat het zal werken via domiciliëring , dus alles werkt :) .

Bedankt voor de hulp.

 

Groeten

Reputatie 3
Badge

domiciliëring werkt heel goed , en ook zeer tevreden dat alles zo vlot werkt :)

heb wel nog foutje gezien ( als het foutje is natuurlijk ) bij mijn factuur instellingen staat het nog altijd open bij het vakje  >Betaal via domiciliëring< moeten er eerst meer facturen gekomen zijn eer het systeem ziet dat ik betaal via domiciliëring en dan pas mijn IBAN zichtbaar ga zijn via factuur instellingen?

Of is dit vakje nu altijd open? ook al betaal je via domiciliëring?

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Jurgen_039 Het is normaal dat dit vakje open blijft. Ik heb dit wel doorgegeven als feedback omdat dit voor enige onduidelijkheid kan zorgen. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

@AntonellaD : Bedankt voor de info , bij deze weet ik dus dat het normaal is.

Ja klopt kan wel voor onduidelijkheid zorgen bij mensen, maar bij deze weten we dat het in orde is .

 

Groeten

Reageer