Zoekresultaten met onmogelijke datums

  • 22 January 2018
  • 8 reacties
  • 589 Bekeken

Ik zoek in het forum naar "eurosport". De resultaten komen terug met de meest onmogelijke datums, veel van 1970, en dan de rest van duizenden jaren uit de toekomst.





TV Overal voor PC released
beste allemaal TV overal voor pc werd zonet released ga nu naar http://www.tvoveral.be veel kijkgenot mvg In: Proximus TV 56 5237 22 januari 6954 13:18

8 reacties

in feite zouden er inderdaad filteringmogelijkheden moeten voorzien zijn in de zoekopdracht, dat is trouwens al een zeer oud zeer en mijn vader kan het weten 😉
Wat heeft dat met die onmogelijke datums te maken? De resultaten hebben wel degelijk betrekking op mijn zoekopdracht, het zou jammer zijn die te "filteren".
als berichten ouder dan een jaar bv wilt uitsluiten o juist deze wilt in een bep periode enz... en ander filtering ook enz.. was maar idee die in mij opkwam naar aanleiding van je topic ....
Ja man, als dat in je opkwam. Maar als dat nog gebeurt kun je probleemloos een nieuw onderwerp aanmaken, en de reacties gebruiken voor de originele vraag.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Gerard, ik heb het even gereproduceerd en kreeg hetzelfde resultaat. Een bug, vermoedelijk te wijten doordat we in het verleden een ander Forum hadden. Ik laat het verder onderzoeken.
In parallel, zijn we ook bezig met bekijken of het nuttig is zeer oude topics te verwijderen gezien, bijvoorbeeld, topics van 2012 niet meer echt actueel zijn en vermoedelijk niet nog tot een oplossing leiden.
Vermoedelijk gaan we hier binnenkort een poll rond starten voor jullie mening hierover. ☺️
van mijn part mogen oude topics verdwijnen ( zeker als ze al 5 jaar en langer gepost geweest zijn)want ondertussen is er heel veel veranderd en zijn er al andere opties en mogelijkheden, zeker deze die nog dateren van het oud forum.
Voor alle duidelijkheid, dit is wat ik er over denk en we zien wel wat anderen er over denken .....
Hey Gerard, ik heb het even gereproduceerd en kreeg hetzelfde resultaat. Een bug, vermoedelijk te wijten doordat we in het verleden een ander Forum hadden. Ik laat het verder onderzoeken.

Geen bug, maar iemand die er een beetje met z'n pet naar sloeg bij de conversie van oud naar nieuw. Als je de oude gegevens nog hebt kun je de nieuwe corrigeren. Zoniet, misschien de illegale datums initialiseren op de datum van de conversie. Weggooien is makkelijk, maar op een forum kunnen ook oude berichten interessante informatie bevatten.
Reputatie 7
Badge +6
Zo, bug gevonden en gecorrigeerd! Bedankt voor het melden!

Reageer