Beantwoord

Verhuis - aansluiting via glasvezel

  • 9 February 2018
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Beste,
wij zijn recent verhuisd en op 30/01 kwam er een technieker langs om de onze aansluiting in dienst te stellen op ons nieuw adres via glasvezel (nieuwbouw woning). Oorspronkelijk stond onze afspraak op 29/01, maar dan is er niemand komen opdagen...
Deze persoon informeerde ons dat de glasvezel beschadigd was en diende vervangen te worden. Dit is dan ook gebeurd op 31/01 wanneer, onaangekondigd, 2 techniekers voor de deur stonden. Deze waren al van plan om op 30/01 langs te komen, maar ze hadden mijn telefoonnummer niet!? Na het vervangen van de kabel, heb ik mijn nummer opgeschreven voor hen en zij zouden mij contacteren wanneer een technieker zou komen voor de verdere aansluiting...
Na verschillende telefoontjes, hadden wij een afspraak op 6/02/2018 (deze staat nog altijd als bevestigd in MyProximus) voor de in dienst stelling.
Maar,... er kwam niemand opdagen.
Ondertussen hebben wij al uren aan de lijn gehangen met proximus, 2 verschillende winkels bezocht, maar wachten wij tevergeefs op een datum om onze aansluiting verder in orde te brengen.
Bij mijn meest recente poging van gisteren om 15.45 u, zou iemand mij nog later die dag contacteren om een afspraak te maken.
Ik heb geen idee meer hoe ik dit kan oplossen..
Iemand een idee?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 February 2018, 16:25

Bekijk origineel

4 reacties

Update: volgende tevergeefse poging is gegaan via het nummer 0800 11 0 82 van de dienst planning.
Je zou toch denken dat dit de juiste dienst is...
Bij mijn eerste poging werd ik doorgeschakeld naar het algemeen nummer en bij de tweede is de telefoon dicht gegooid.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Sandra, alvast mijn excuses hiervoor. Ik heb even de desbetreffende dienst aangespoord voor meer info en hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen maar ik zie dat dit reeds is doorgegeven. Ik volg dit even mee voor je op en houd je op de hoogte.
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat de technicus intussen is langs geweest en dat je goed en wel bent aangesloten.
Nogmaals mijn excuses dat het wat langer heeft geduurd.
Bedankt aan diegenen die uiteindelijk voor de oplossing hebben gezorgd en een dikke pluim voor de technieker die langs geweest is!

Reageer