Problemen met de knop "Plaatsen" bij nieuw topic

  • 21 January 2016
  • 8 reacties
  • 706 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6
  • Proximus Ambassador
  • 1125 reacties
Hallo iedereen,

momenteel ondervinden we technische problemen met het plaatsen van nieuwe topics op het forum.
De leverancier werd gecontacteerd en we verwachten zo spoedig mogelijk een oplossing hiervoor.

Met onze excuses voor deze storing.

Update: het probleem doet zich ook voor bij het willen verzenden van privéberichten. Onze teams werken eraan, maar momenteel is het dus onmogelijk om privéberichten te beantwoorden.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo iedereen,

de problemen zijn van de baan!
Het leek precies op of Proximus had een Monoloog forum van gemaakt :LOL:
Badge +1
Ik denk dat er nog steeds een probleem is met het forum. Je kan nu wel al terug posts plaatsen maar alle foto's worden nog niet goed geladen. Ik krijg de melding "The requested content cannot be loaded." Als je kijkt in de developer console van je browser zie je bij de afbeelden de error: "Failed to load resource: the server responded with a status of 504 (Gateway Time-out)".
Het is niet enkel op een nieuwe post maar ook op oude posts. Om een voorbeeld te geven: dit is een oude post met foto's:https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/sony-xperia-z5-33303/index1.html#post537648 en hier een nieuwe https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/sony-xperia-z5-33303/index1.html#post537648
Badge +1
blijkbaar is het nu ook opgelost
Reputatie 7
Badge +3
Ik heb het toen ook gemerkt dat ik niets kon posten. Maar de volgende dag was het weer opgelost. 😃 Kan al eens gebeuren hé. Avondje zonder forum. Oei, Elsa, heb je geen afkickverschijnselen gehad ? 😉
Reputatie 6
Badge +2
Elsa heeft vaneigens last van afkickverschijnselen, haar lichaam zit te schudden en te beven als een zot, ze heeft een hele doos zenuwpillen moeten slikken of anders was er van Elsa geen sprake meer. 😉
Er zijn nog veel grotere forums om mijn frustraties uit te werken 😛
Reputatie 7
Badge +3
Oei, frustraties ? Niet goed hé. Ik werk die weg door te sporten. Alle dagen fietsen naar een paar gedumpte katten en die eten geven, terwijl ik een tas koffie drink. Die dankbaarheid die de katjes je tonen doet alle frustraties verdwijnen. Foto van de 3 katten die ik eten geef in het wild (ze zijn ook "geholpen"). 😃

Reageer