Beantwoord

Norton sleutel werkt niet

  • 13 September 2017
  • 4 reacties
  • 248 Bekeken

als ik sleutel invoer onjuist komt er steeds voor Norton eens afgezegd en nu terug gestart maar ik blijf de zelfde sleutel behouden en deze werkt niet
icon

Beste antwoord door SamuelD 16 September 2017, 13:32

Bekijk origineel

4 reacties

kijk eens of je hier verder mee geraakt :
Installeer Norton op uw pc of Mac => http://www.proximus.be/installatienorton

of anders wachten tot een prox medewerker reageert

verder nog louter als info:
Norton Vragen
    Voor Norton kan je het contact formulier invullen op onze site: https://www.proximus.be/contact/
  • Kies "Ik ben een klant en ken mijn telefoonnummer".
  • Voer je telefoonnummer in en druk op OK
  • Dan kies je "Ik heb een technische vraag"
  • Vervolgens "Hoe gebruik ik mijn product".
  • Selecteer dan "Norton".
  • Vul de velden in en je zal snel feedback ontvangen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Chrisje, ik heb even alles na gekeken maar er iets niet goed doorgelopen naar norton en langs deze kant staat er nog niets actief. Ik laat het verder na kijken.
Dank u ik wacht nog even dan
Grtjs
Chris
Reputatie 7
Badge +4
Je norton zou actief moeten zijn, het zou je dus moeten lukken om norton te installeren.

Kan je nog eens opnieuw testen, let wel op indien je norton installeert doe dit dan steeds via www.proximus.be/installationnorton. en volg deze stappen:

Login op MyProximus

Selecteer het bestuuringssysteem van het toestel.

Maak een norton account aan

Klik op download en volg de stappe

Reageer