Vraag

Dilemma Proximus

  • 23 March 2017
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Reeds 12 jaar zijn wij tevreden klant van Proximus.
Doch heb ik door de jaren heen de prijs van de producten serieus zien stijgen.

Situatie:
1 x vaste lijn
1 x Internet
1 x Vaste lijn
1 x GSM echtgenote
1 x GSM (reeds overgezet naar Pay&Go)

Onze facturen bedragen maandelijks om en bij de €130. Laat me eerlijk zijn, ik vind dat duur!
Ons gebruik is normaal gebruik, we streamen af en toe netflix (lees: 2x/week een aflevering). Ik nam deze namiddag contact op met de klantendienst en uiteraard zaten we volgens die, overigens vriendelijke, dame juist van pakket en kan er jammergenoeg niets gedaan worden.

Als ik dan zie dat je bij Scarlet een trio-pack hebt voor €39 begin ik toch eens na te denken. Naast een beperkter aanbod van TV-zenders zie ik weinig verschil.
Ook de theoretisch snelheden die PRX meegeeft zullen wel ongeveer gelijk liggen denk ik?

Iemand raad?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Dontor,

Je hebt nu het pack Familus M van 67 euro per maand + een 2de decoder aan 5 euro per maand. Verder heb je nu 1 gsm abonnement Mobilus S (14 euro per maand).

In totaal kom je op een maandelijks bedrag van 86 euro.

Tot 20/03/2017 had je ook een tweede gsm abonnement Mobilus S in je pack. Deze is zoals je zelf al aangeeft overgezet naar een Pay&Go.

Ook had je tot 23/03/2017 het boeket All Kids NL aan 7,95 euro per maand (9,95 euro met een korting van 2 euro).

Verder zie ik dat je ook een mobiel internet abonnement had van 2GB (13,31 euro per maand). Deze werd op 20/03/2017 opgezegd.

Voordat deze 3 diensten verden opgezegd betaalde je 121,26 euro per maand.

Groetjes,

Antonella
Antonella,

Dank voor je reactie.
Ik heb idd die andere opties zelf uitgeschakeld nu.
Het mobiel internet is me indertijd voorgesteld in m'n vorige pack als "gratis". Ik heb toen enkele keren contact gehad met de klantendienst dat deze idd in pack moest zijn, maar jammergenoeg is dit nooit correct geweest. Ik heb gedurende een 6-tal maanden dus 13,31 euro teveel betaald. Nu ja, vijgen na pasen natuurlijk :-)

Kortom, ik wacht mijn komende aangepaste factuur af en hoop dat deze idd 86 euro zal zijn.

Wel twijfel ik nu nog om mijn internet naar Internet Start aan te passen, maar klopt dat dit slechts 4 euro verschil zou maken?

Mvg,
D

Reageer