zwart beeld bij tv, radio & internet werken wel

  • 11 September 2011
  • 7 reacties
  • 2432 Bekeken

Sinds bbox en decoder even niet op stroomnet aangesloten geweest zijn dit probleem.

tv: geen beeld en geen geluid, wel OSD.

on-demand: zelfde symptomen als bij tv.

radio: wel beeld, wel geluid. Werkt perfect.

internet: werkt perfect.

Iemand dit al eens meegemaakt?


Alle standaardoplossingen al getest (alles resetten, alles 15 seconden uit stopcontact, eens goed vloeken..., nog eens alles uit en terug aan...)


respect voor diegene die mij de oplossing geeft, alvast bedankt!

7 reacties

beste

ook een factory reset van de decoder/modem geprobeerd?

bel anders eens naar de 0800 22 700, ze zijn ook vandaag open, en dan gaat er geen kostbare tijd verloren

mvg
Reputatie 7
Badge +1
Al je modem eens terug heropgestart ? ik bedoel aan en uitzetten, maar ja als hij een tijd heeft uitgestaan...Nog 2 mogelijkheden:

1) factory reset doen van je decoder

2) als dat geen soulaas breng, factory reset doen van je modem

Meer info op deze pagina:

http://bgctv.skynetblogs.be/

Ja, ik weet het xenne....


"en dan gaat er geen kostbare tijd verloren"

Dat hangt er van af den ik, ik probeer toch altijd eerst van zelf te resetten want het eerste wat ze je laten doen is .... ik laat je tweemaal raden !
ik zou iedereen aanraden de reset/factory reset te proberen voor te bellen. voor ons is dat de logica zelve, maar denk dat dit al voor veel mensen ongekend terrein is, mensen die jouw blog niet kennen.

maar als bovenstaande zaken niet helpen dan zou ik niet aarzelen telefonisch contact op te nemen

mvg
Reputatie 2
Badge +1
Steekt je HDMI kabel / scart wel correct in en staat je TV op de juiste input?
Factory reset was de oplossing.

Bedankt!

Dit zou op pagina 1 in de handleiding moeten staan.

@axs, aja want anders kan het OSD er niet op komen en zou ik geen radio kunnen luisteren hé. :D


OPGELOST
" maar denk dat dit al voor veel mensen ongekend terrein is, mensen die jouw blog niet kennen".

Een eventuele plossing is van gewoon te verwijzen naar mijn blog http://bgctv.skynetblogs.be/#reset !

Reageer