Vraag

zendervolgorde: favoriete zenderlijsten

  • 5 June 2019
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

In commentaren lees ik over een (vroegere?) functionaliteit die toelaat favoriete zenderlijsten te creëren.
Als gebruiker van Proximus TV wil ik de beschikbare zenders reduceren tot het aantal dat ik effectief gebruik. Ofwel door ongebruikte zenders te 'verbergen' in de standaardlijst. Ofwel door een eigen zenderlijst te creëren met mijn (wel gebruikte) 'favorieten'.

Is een van beide opties mogelijk?
Indien nee, biedt Proximus een alternatief?

3 reacties

De commentaar van Peter_XYZ verwoordt prima mijn mening: dit was een heel belangrijke functionaliteit voor mij. Nu komen er een heleboel ongewenste (en zelfs behorend tot een betalend pakket) zenders tussen de zenders die ik standaard bekijk. En hernummeren: ik begin er niet meer aan! Geef de functionaliteit van eigen favorieten aub terug!
mss zouden de favorietlijsten even goed om zeep geholpen geweest zijn door het inladen van de nieuwe zenderlijst op de decoders indien deze zouden bestaan hebben, nee ?
Reputatie 1
In elk geval proximus heeft ook mij weer goed liggen. Helemaal niet leuk dat men de zendervolgorde zomaar aanpast. Ondertussen heb ik de zenders weer op de volgorde die ik wil, het was een tijdrovend vervelend werkje.
foei proximus, wat vervelend van jullie, elke maand betaal ik een dikke rekening en toch is men niet klantvriendelijk.

Maj

Reageer