Beantwoord

Voor de derde maal ongevraagd een TV Bundel op ons klantennummer actief

  • 27 January 2017
  • 12 reacties
  • 528 Bekeken

Beste, voor de 3de maal krijgen wij deze maand een Movies & Series Pass NL/FR op ons klantennummer geactiveerd en hebben daar telkens niet naar gevraagd. (ons klantnummer is 1537248)
Hoe is zoiets mogelijk en als ik de klantendienst opbel dan kunnen ze mij niet uitleggen vanwaar dit komt. Ik krijg steeds een sms met bevestiging van activatie en 2 mails met een bevestiging van de wijziging.
Hopelijk komt er nu een einde aan deze vervelende situatie.
icon

Beste antwoord door HeidiE 24 April 2017, 13:15

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Interca,

Ik verwijder de optie opnieuw en pas de facturatie aan.

Om zeker te zijn dat de computer dit niet automatisch heractiveert volg ik dossier 41295458 op.

Groetjes,

HeidiE
Beste HeidiE, vanavond terug voor de 4de keer ongevraagd een bundel actief. Kan u voor mij opsporen waar dit vandaan komt?
Krijg opnieuw 2 x mail en 2 x sms hierover dat de activatie een feit is.
Met dank!
Reputatie 7
Badge +3
Wel potverdorie *pardon my french*, gisteren namiddag was alles nog in orde!

Ik ga dit doorsturen naar onze IT-dienst, volgens mij doet de computer dit telkens automatisch...

De optie ga ik dus actief laten staan tot zij het nodige doen, anders wordt de factuur een warboeltje.

Je kunt er wel op rekenen dat ik de kosten crediteer ... én mijn excuses voor het ongemak!

Groetjes,

Heidi
Wil u het nogmaals bekijken, de activatie is er terug. Terug een sms ontvangen deze namiddag zonder iets aan te vragen. Bij voorbaat dank, mvg. Frank Callens
Reputatie 7
Badge +3
Beste Frank,

Er is een dossier 41295458 hiervoor aangemaakt.

De dossierbeheerder zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.

Excuses alvast voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Joël
Deze week terug ongevraagd een tv bundel NL geactiveerd en vanavond een bundel FR
betreft Movies & Series Pass NL/FR
kan daar echt geen einde aan gemaakt worden zodat wij niet iedere maand terug contact moeten opnemen?
geen enkele operator kan ons vertellen vanwaar deze activering komt.

Met dank om er achteraan te gaan zodat dit stopt.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Frank,

Zoals ik al vertelde was er een 'bug' in het systeem waardoor deze opties telkens ongevraagd geactiveerd werden.

Waardoor dit komt weet ik niet precies, dat heb ik moeten laten uitzoeken door onze IT-ers.

Die hebben dit weekend het nodige gedaan, om dit moment staan er geen ongevraagde diensten meer actief.

Ik hou het zelf nog een paar dagen in de gaten, om zeker te zijn dat alles correct opgelost is!

Groetjes,

HeidiE
Reputatie 7
Badge +3
Dag Frank,

Bij verder nazicht en opmaak van een testfactuur blijkt dat deze items niet meer geactiveerd en/of aangerekend worden, dit is dus eindelijk in orde!

Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld!

Groetjes,

HeidiE
Kan u ook nog even nakijken dat we maandelijks steeds onze factuur per post ontvangen? In de maand april terug geen factuur ontvangen per mail of per post. Kan deze enkel bekijken via e-services en dan is de vervaldatum dikwijls al overschreden. Laatst werd er ook al een duplicaat opgestuurd voor een vorige maand.
Met dank!
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

op het eerste zicht zie ik duidelijk dat er geen groene factuur actief is : dus per post...is de standaard verzendmethode

kan je in een privébericht je facturatie-adres volledig doorgeven gekoppeld aan het juiste klantnummer ? dan kijken we dit helemaal na om zeker te zijn...

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link.

groeten

tina
Had op 2 adressen internet en Tv van Proximus. Op 12/08/2017 langs gegaan bij Proximus center Tielt met 1 x modem ADSL/VDSL2/TV PSTN b-box 3 en 1 xTV Decoder V5 Cisco 116 en vroeg aan de Proximus medewerkster vanaf wanneer het abonnement op de Egemstraat 76 8740 Pittem zou eindigen (verhuuradres). Men zei me onmiddellijk, op 12/08 dus, maar blijkbaar is dit nu nog steeds actief na 18 dagen alles binnen te brengen. En alsof dit nog niet genoeg was is er terug een Movies & Series Pass NL en FR op ons klantennummer 1537248 geactiveerd. Kan dit eens bekeken worden aub? Heb een document in mijn bezit van Proximus dat de toestellen binnen gebracht werden en op e-services is te zien dat er geen verbruik meer is geweest in de maand augustus.
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Ik zie dat er vandaag een creditnota 6790574724, bedrag van 97,52EUR klaar staat om u terug te storten.

Groetjes,

Joël

Reageer