Beantwoord

Voetbal op TV


Hoe kan ik een voetbalmatch aanvragen op mijn tv
icon

Beste antwoord door Elsa 23 April 2016, 20:10

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Hallo, je kan niet één match aanvragen. Je kan wel bv. Proximus 11, 11 + of All Foot activeren via je decoder of via de site, of via MyProximus..

Meer informatie over de opties en de tarieven vind je hier:

www.proximus.be/nl/id_cr_foot/particulieren/producten/televisie/gebeten-door-voetbal.html

via MyProximus: mijn producten > tv > voetbal & op aanvraag > beschikbaar . Dat activeren kan wel 24 tot 48 u duren.

Ook de klantendienst op 0800 22 800 kan dat voor je activeren.

OP JE DECODER: On demand knop > activeer een optie > TV op aanvraag > naar rechts > voetbal > daar kies je welke optie je wil > activeer deze optie.
Zo zal het wss het vlugst gaan;

MVG
neen, er is geen pay-per-view meer beschikbaar.
zie:-> Bron

▬►Proximus 11

louter ter info: ▬►voetbal live stream

Vragen over ons voetbal aanbod, we bellen u op
Reputatie 7
Badge +6
Ahum, niets verplicht je om dat abo een maand lang te houden, je kan dat vroeger deactiveren, maar dat heb ik niet gezegd, hé. Daarbij, het schijnt nog spannend te kunnen worden. :8
Mijn lieve wederhelft zit nu naar snooker te kijken. Spannend hoor. Zzzzzzzz. ;-)))
Ahum, niets verplicht je om dat abo een maand lang te houden, je kan dat vroeger deactiveren, maar dat heb ik niet gezegd, hé. Daarbij, het schijnt nog spannend te kunnen worden. :8
Mijn lieve wederhelft zit nu naar snooker te kijken. Spannend hoor. Zzzzzzzz. ;-)))


zo zie je Elsa, Marleen is een echte voetbalvrouw net als ik. Enkel ben ik een man, dat is het verschil.
Marleen je zegt:
Ahum, niets verplicht je om dat abo een maand lang te houden
wat bedoel je daarmee juist, want ik zie nergens staan dat je verplicht bent van een maand te houden ?
Maar hoe moet je dit dan juist doen al je bvb juist één match wilt zien ?
want dan zou je "pay-per-view" door een truc kunnen terug invoeren :-))
Maar staat er dan wel ergens dat je voor minder dan een maand kunt.
Reputatie 7
Badge +6
Dat is, denk ik, net als met een boeket of met een Pass: je kan dat annuleren wanneer je wil. Je betaalt voor de periode dat de optie geactiveerd is. Het is wel de bedoeling dat je dat boeket enz. zo goed vindt, dat je het wil behouden, natuurlijk en ik ga hier geen trucjes promoten. :8
Eigenlijk weet je dit vlug door via de decoder foot te activeren en dan na de match te deactiveren via de decoder
(als je kan deactiveren via de decoder, want dat heb ik nog nooit gedaan)
Reputatie 7
Badge +6
Wij ook niet en we gaan er ook niet aan beginnen. 🆒
PS: Net gezien: een boeket dat actief is, kan je via de decoder ook annuleren. Voor de rest weet ik het niet.
Ja dat laten we inderdaad best aan anderen over om het eens uit te testen ;-))
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb duidelijk te veel informatie gegeven, hé.
😃

Reageer