Vraag

V6 decoder

  • 25 August 2018
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Heb een nieuwe decoder V6 , regelmatig stopt het beeld en herstart de decoder alles opnieuw ,
starten decoder, verificatie van het toestel, verificatie van de verbinding,terug het Proximus logo, terug beeld tot 4,5 maal per avond, waarom?

3 reacties

Het enigste wat je zelf kunt proberen is de decoder zonder spanning zetten via schakelaar achteraan dan de bbox 5 sec stroomloos zetten om deze dan terug op te zetten en te wachten tot zijn vdsl controlelampje continu blijft branden en dan pas de decoder terug onder spanning zetten om hem terug te laten op starten. Indien het probleem niet opgelost is best eens bellen morgen naar de helpdesk 0800 22 800 , want anders zal het wachten worden tot maandag tot iemand van het proximus team terug langskomt op het forum aangezien ze normaal niet op het forum reageren op zondag.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Lean, doet het probleem zich nog voor? Heb je de stappen die Martin doorgaf al eens geprobeerd?
Bedankt voor jullie respons. Heb een proximus-technieker laten komen, deze heeft de decoder vandaag 29/08 vervangen tot nu toe functioneert het reeds 5 uur zonder probleem, afwachten.

Reageer