Beantwoord

V5 met Hard Disk

  • 1 September 2018
  • 2 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Ik neem alles op wat ik wil zien. Dus is die harde schijf voor mij een goede oplossing om plaats te hebben. Serie neem ik op op korte termijn en als ze opgenomen zijn, zet ik ze op lange termijn, want als ik ze op korte termijn laat staan, dan is het doorspoelen nogal wispelturig.
Films neem ik op "op lange termijn" zodat ze op de harde schijf worden gezet. Zoveel films kijk ik niet, dus ik neem wienig tot nooit 2 films op dezelfde dag en hetzelfde moment op. Toch heb ik dikwijls dat ik de film bij het programmeren niet op lange termijn kan zetten. Ik check dat altijd door opnieuw de opnameopties te bekijken en dan staan ze dikwijls heel leuk terug op 60 dagen. Nog een paar keer proberen en soms lukt het me, maar dikwijls niet. Ik kijk dan voor de zekerheid na of er toch niet ergens een opname klaar staat om op lange termijn te bewaren, maar dat is niet zo. Als ik dan na een tijdje terug ga kijken zijn ze soms toch nog op lange termijn geregistreerd, maar dikwijls ook niet. Ik programmeer alles direct op de decoder, dus niet via een app.
Is dit nog een bug?☹️
icon

Beste antwoord door Elma 2 September 2018, 19:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Elma, zou je je toestellen eens kunnen herstarten, zoals hier beschreven? Kan je daarbij op toezien dat je alle toestellen uitschakelt, de modem dan inschakelt en wacht tot zowel DSL als Internet vast gaan branden, en pas nadien alle andere toestellen inschakelt? Deze eerste stap is ook relevant voor de andere thread die je aanmaakte.
Reputatie 7
Badge +3
Zoals ik op de andere treat zei, dat heb ik al meer dan 10 keer gedaan in augustus, niks helpt. Daarom dat ik vroeg of het misschien een bug was. Ik heb vorige week nog eens voor de zoveelste keer, alle toestellen afgezet en de kabels uitgetrokken. Dan kabels terug ingestoken, BBox3 herstart en nadien decoder herstart. Niks verschil.

Reageer