update belgacom tv

  • 30 May 2011
  • 4 reacties
  • 864 Bekeken

De vorige weken 2x op vrijdagavond werd er rond 22 uur een update opgestart voor Belgacom Tv. Opdatzelfde moment was er een opname bezig, met als gevolg dat er +/- 10 minuten van dat programma niet werd opgenomen (veronderstel ik, programma nog niet gezien). Is er een mogelijkheid om zelf te kiezen wanneer die update gebeurd? Zodat men geen problemen heeft met die opnames?

4 reacties

Voor zover dat ik weet hebben wij als klant geen inspraak op de voorziene update.
er worden geen updates gedaan terwijl men tv kijkt

wat ik vermoed is dat uw decoder geblokkeerd is en dan terug is opgestart (en bij elke opstart gaat hij z'n firmware checken)

met andere woorden dit probleem:

https:///posts/8cb6d95ded

dit probleem komt inderdaad voor bij kijken en opnemen op hetzelfde moment

V3 decoder, veronderstel ik?

mvg
Bedankt voor uw reactie, ik vermoed dat mijn decoder dan geblokkeerd is tijdens het kijken van 'vtm-programma' en het opnemen van een 'één' programma.

vtm en vrt zijn blijkbaar niet al te beste vrienden voor een decoder


mvg
Beste Lucs,

Ik vermoed net als Xenne dat er iets anders aan de hand is. Wij gaan nooit een update doen als u tv kijkt. Dit doen we 's nachts en enkel als de decoder in stand-by staat. Mogelijks is er inderdaad een probleem op decoder niveau.

Bij blijvende problemen zal u toch even contact moeten opnemen met technische helpdesk om het in detail te laten bekijken. U kan ons bereiken op 0800.22.700.

MVG,

Eva van Belgacom

Reageer