Beantwoord

Tv werkt niet weer niet meer zoals het hoort


Nieuwe update gehad vermoed ik en nu werkt Proximus tv echt op mijn zenuwen.

Problemen:
- Tv gids laad niet op
- zenders zijn weg waardoor ik mijn opnames helaas niet meer kon bekijken.
- een film huren lukt hier ook al niet meer.
- en een oude opname die ik al lang probeer verwijderen blijft nog steeds op mijn decoder staan.
- dan nog niet gesproken van hoeveel keer de tv blijft staan.

Echt niet meer tevreden. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is.
icon

Beste antwoord door HadewychT 29 May 2019, 11:27

Bekijk origineel

11 reacties

Heb je al eens geprobeerd jouw decoder te resetten? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
De opname blijft nog steeds staan, de Decoder werd wel ge-update, dus nu wel ok. Maar hoop dat het deze keer ook effectief zo blijft ?
Kan je even zeggen, desnoods via privébericht, om welke opname het gaat dan? Ik zal deze dan ook verwijderen.
In verband met deze bug, wacht je ook best tot 24u na opname met het verwijderen van eentje. Dan zouden ze normaal gezien gegarandeerd moeten wegblijven.
De opname van K3
Zou je even de exacte titel van de opname kunnen geven? Ik vind momenteel niks weer in jouw lijst met opnames waar K3 bij staat. :?
Het dagboek van K3-2016 (studio 100tv)
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb het nog eens opgezocht, maar vind die titel niet terug in je opgenomen programma's. Ik heb toch een opdracht naar je decoder gestuurd om die opname te verwijderen vermits je ze wel zou zien staan. Kan je eens kijken of ze nu weg is ? Indien niet, kan je dan ook de datum van die opname doorgeven ? Dan laat ik het nakijken door de mensen die nog dieper in de database kunnen gaan zoeken om dit probleem op te lossen.
Het staat er nog steeds:
Woensdag 03 januari 2018
Deze blijft eigenlijk continu op opnemen staan
Reputatie 7
Badge +4
Het staat er nog steeds:
Woensdag 03 januari 2018
Deze blijft eigenlijk continu op opnemen staan


Ik geef het door aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hier iets weten.
Reputatie 7
Badge +4
De opname is verwijderd door mijn collega. Ze zou nu weg moeten zijn.
Inderdaad deze is nu weg! Bedankt voor de hulp!

Reageer