Tv overal werkt niet op iPad of iPhone 6

  • 4 August 2015
  • 3 reacties
  • 417 Bekeken

de app van overal tv werkt niet op mijn iPad of mijn iPhone 6.


ik kan de app openen, ik ben ingelogd. Maar het werkt niet.


Hoe kan dit oplost worden? Zijn er nog mensen met dit probleem?

3 reacties

In afwachting dat er eventueel een forumlezer of iemand van Proximus een antwoord post, kan je mss ondertussen

even aan Prox vragen of ze het probleem kennen en er een oplossing is. via één van deze wegen:

- http://support.nl.proximus.be/app/contact" target="_blank

- https://www.facebook.com/proximusBe/posts_to_page" target="_blank

- https://twitter.com/proximus/with_replies" target="_blank

- Je kan ook veel mensen vinden met ervaring op het bevriend ▶ http://userbase.be/forum" target="_blank ◀ waar je eventueel ook je vraag kunt stellen

In geval je langs een of ander weg aan de oplossing komt, dan deze hier even posten mss, zodat nog andere forumleden er iets kunnen van opsteken!
Reputatie 4
Badge +1
Als u contact neemt met de helpdesk best ook meegeven via welke toegangen het wel en niet werkt.


Bij mij werkt het bv feilloos via: 3G, 4G, Privé Wifi's en Auto-FON.


Enkel via de oude Proximus-FON werkt mijn TV Overal niet op mijn Samsung S5.


Tengevolge de graduele upgrade naar 'Auto-FON' werd bewust BUGje door Proximus/FON/Samsung ook nooit echt behandeld.
Reputatie 7
Badge +1
Even terzijde: vandaag op mijn Samsung Galaxy Tab4 Android Lollipop 5.0.1 binnengekregen. TV Overal werkt hier merkwaardig genoeg veel sneller op! Amper nog wachttijden om Live TV te starten of de TV-gids te raadplegen en te scrollen naar andere dagen. Een hele verbetering!

Reageer