tv overal sinds omschakeling naar proximus

  • 30 October 2014
  • 11 reacties
  • 478 Bekeken

Full screen optie op tablet werkt niet meer sinds overschakeling van belgacom naar proximus.

11 reacties

Inderdaad , ik denk dat Proximus er nog moet aan sleutelen. Best eens doorgeven via een privé bericht


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
heb doorgestuurd naar jullie medewerkers. wanneer gaat dit opgelost worden ? ik betaal hier wel maandelijks voor!
Niet nalaten van nog eens in PB aan 'onze medewerkers' van de stand van zaken op te vragen, ze zullen waarschijnlijk nog bezig zijn met de oplossing.
Beste,
Kunnen jullie mij het type toestel en firmware versie geven? Dan kijken wij het verder na.
Met vriendelijke groeten,
Abder
Tv overal werkt nu ook niet meer op smartphone hoewel ik enkel laptop, tablet en smartphone heb, dus minder dan 5 toestellen.meer nog, kan de app niet meer i nstalleren op smartphone.


Op tablet werkt full screen optie heel af en toe, maar meestal niet, en dat na 1 maand overschakeling van belgacom naar proximus....


Als ik op laptop kijk, krijg ik als melding, u kan nog 0 toestellen aanschakelen.op tablet de melding , u kan nog 4 toestellen aanschakelen....begrijpe wie kan.....
Tv overal app kan niet geinstalleerd worden op smartphone (oude app ineens verdwenen)


Krijg melding :pakketfout !


Tv overal werkt wel op laptop en tablet, hoewel op tablet de full screen optie na meer dan een maand overschakeling naar proximus meestel niet werkt.


Ik kan toch 5 toestellen aansluiten ????


Dit is echt geen service hoor !
Reputatie 6
Badge +2
TV Overal werkt bij mij op mijn laptop perfect maar op mijn iPad echter niet meer, gisteren werkte hij wel en dan ineens klak boem afgelopen amen en uit, als ik op dat pijltje druk reageert hij niet, live TV kijken wil gewoon niet opstarten.


Enfin, ik ga daar niet verder mijn tijd en energie insteken want ik gebruik die TV Overal eigenlijk niet.
Inderdaad, hier op de iPad werkt dit ook den éne dag wel den andere dag niet.
@ Frans ,


je kan maar op twee toestellen tegelijk TVO gebruiken


best nog eens een


privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'
PS: op android OS werkt het wel, ik heb de chromcast functie ook getest en werkt ook.
@elsa,Ik gebruik ze niet tegelijk, ik kan de app gewoon niet meer installeren op smartphone.'pakketfout'terwijl de app tot voor een paar dagen wel werkte.ik heb hem dus verwijderd en opnieuw proberen te installeren, zonder succes.


Op tablet werkt fullscreen heel af en toe, maar meestal niet.....

Reageer