Beantwoord

TV overal/Proximus TV

  • 6 December 2016
  • 21 reacties
  • 423 Bekeken

Sinds het bezoek van een technieker i.v.m. Happy House is onze b-box2 vervangen door een 3. Alles werkt behalve dat ik nu op laptop win 7 pro vermelding krijg day de programma's auteusrechterlijk beschermd zijn. Happy house is horror house geworden, technieker heeft niet alles geconfigureerd, heb ik daarna voor 2 stuks zelf moeten doen, geen probleem, maar uitleg van proximus dat mijn laptop in buitenland zou zijn en ik daarom deze melding krijg of mijn laptop niet goed geconfigureerd is? Sorry, de technieker heeft het zelf gedaan en contact opgenomen met proximus met het antwoord laptop in buitenland. Ben geen IT er maar ook geen idioot Proximus. Graag een oplossing anders ben ik weg.
icon

Beste antwoord door ThomasP 9 December 2016, 09:30

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Rony,

een verandering van de bbox gaat normaal nooit invloed hebben op de auteursrechten van bepaalde programma's. Over welke programma's heb je het precies?

MVG,

Wim
Bedankt Wim, maar het betreft alle tv prog's. Van Netflix of zo kan ik het begrijpen maar op win 10 geen probleem enkel op win 7
TV overal/proximus werkt langs geen kanten op win 7 met b-box 3 daar dit met de 2 geen probleem was. Wat het met die auteursrechten te maken heeft vindt mijn laptop ook niet uit hoor.
Reputatie 7
Badge +4
Is dit via http://www.proximustv.be/nl dat je inlogt en probeert te kijken? Lukt het inloggen zelf?
Inderdaad Wim, het inloggen lukt maar als ik een en programma wens te bekijken komt er telkens deze programma's zijn auteursrechterlijk beschermd. OK.
Klik op ander programma en krijg telkens hetzelfde.
Reputatie 7
Badge +4
Kan ik eens via privé je login krijgen? Dan kijk ik het na.
een ogenblikje geduld, ben op 10 bezig, ga 7 uit jasje halen en opstarten. Laat je iets weten.
Bedankt
is via prive verstuurd
Wim, Krijg nu melding media failed 6013 fout opgetreden
Nu terug om auteursrechterlijke redenen is tv kijken niet mogelijk
Reputatie 7
Badge +4
Lukt het wel om te kijken met de tablet? Heb je al eens andere browser geprobeerd?
Reputatie 6
Badge +3
Staat er op je windows 7 een VPN actief?
Ben je met beide computers op jouw netwerk verbonden? is je Windows 7 niet per ongeluk verbonden met een netwerk van de buren, of via 3G/4G?
tablet ok, Firefox , google chrome geen oplossing.
Reputatie 7
Badge +4
Ik geef het door voor verder onderzoek, we houden je nog op de hoogte.
Staat er op je windows 7 een VPN actief? Is niet actief, sorry
Reputatie 7
Badge +6
Hey Rony, na nazicht is dit hoogstwaarschijnlijk een probleem met Silverlight. Kan je deze verwijderen en opnieuw installeren. Hier kan je Silverlight installeren. Vergeet deze niet eerst te verwijderen!
Hey Rony, na nazicht is dit hoogstwaarschijnlijk een probleem met Silverlight. Kan je deze verwijderen en opnieuw installeren. Hier kan je Silverlight installeren. Vergeet deze niet eerst te verwijderen!


Beste Thomas,

Na alle instructies gevolgd te hebben lukt het helaas niet op win 7 pro ondanks het gebruik van verschillende browsers.
Na invoeren login gegevens wil hij wel en krijg het beeldschermpje met het logo om het programma te starten.
Helaas bij elke zender auteursrecht. Heb zelfs nog beeld gekregen op XP van vriend bij herstelling met Firefox.
Heb config. nagezien en prof. scan gedaan zonder resultaat. Ook bij 3 andere van een bedrijf elke met win 7 pro werken hetzelfde probleem,
hebben het getest tijdens pauze, ging niet anders. Schijnt vooral laptops en tablets te treffen.

Mvg

Rony
Reputatie 7
Badge +4
Eerder zei je ook dat je het zelfde kreeg bij netflix ? of is het echt alleen bij proximustv.be ? Mvg,Robrecht
Staat er op je windows 7 een VPN actief?
Ben je met beide computers op jouw netwerk verbonden? is je Windows 7 niet per ongeluk verbonden met een netwerk van de buren, of via 3G/4G?

Geen VPN, beide pc's op mijn router.
Groetjes
Eerder zei je ook dat je het zelfde kreeg bij netflix ? of is het echt alleen bij proximustv.be ? Mvg,Robrecht
Dat met Netflix bedoelde ik, dit kan auteursrechterlijk zijn daar ik er geen abonnement op heb, maar het is op één, canvas,VTM enz.
Eerder zei je ook dat je het zelfde kreeg bij netflix ? of is het echt alleen bij proximustv.be ? Mvg,Robrecht
Dat met Netflix bedoelde ik, dit kan auteursrechterlijk zijn daar ik er geen abonnement op heb, maar het is op één, canvas,VTM enz.

Het zit echt bij proximustv.be

Reageer