TV Overal op ipod touch?

  • 5 May 2012
  • 7 reacties
  • 378 Bekeken

Hallo,

TV Overal werkt op m'n iPad, maar wil maar niet opstarten op m'n ipod touch (laatste generatie). Als de voortgangsbalk tijdens het opstarten bijna vol is, crasht de applicatie. Iemand gelijkaardige problemen? Oplossingen?

bedankt!

7 reacties

 Beste Kris,

Hebt u de laatste versie van TV Overal op uw iPod staan? Zo ja, dan kan u de applicatie even verwijderen en opnieuw installeren. Dat zal het probleem moeten oplossen.

Mvg,
Eva van Belgacom.
Zojuist geprobeerd. Geen verbetering. Ook de Franse versie geprobeerd, idem.

mvg,

Kris
OOk bij mij werkt het niet op de Ipod nieuwe generatie. Steeds begint hij op te laden maar stopt voor hij volledig is opgeladen. Hij gaat steeds terug naar het beginscherm.
Reputatie 2
Badge +1
Hier juist getest en idd hetzelfde probleem :(

OS5.1.1. op een MC547FD

Badge +1
Hier heb ik juist het zelfde probleem. Met een ipod touch 4de generatie met IOS 5.1.1 en het model nummer is MC540NF. De laatste update is ook geïnstaleerd van tv overal. Het probleem is er gekomen nadat ik mijn ipod het geupdated naar ios 5.1.1 en dan heb ik ook tv overal geupdated. Ik weet dus niet of het ligt aan de update van tv overal of het ligt aan dat de tv overal app niet overweg kan met het nieuwe os namelijk IOS5.1.1
Voor de laatste update ben ik er toch in geslaagd een paar keer TV te kijken, telkens na zeer lang wachten tot de app opgestart is. Na de update is het een ramp: app start niet meer op en op iPad heb ik een melding dat ik enkel vanuit België kan kijken (ik zit dus thuis in mijn zetel :-)).
Hello, er zou alweer een nieuwe versie met aantal bugfixes reeds naar Apple verzonden zijn ter review... Normaalgezien dus binnen enkele dagen in de AppStore dan zeker?

Naar verluid is hierin o.a. ook het opstart-probleem - veroorzaakt door een memory management issue naar verluid - opgelost... Hoop doet leven! :-)

Reageer