Tv Overal + Nokia

  • 26 November 2011
  • 8 reacties
  • 3071 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties
Zal het in de toekomst mogelijk zijn om TV Overal te gebruiken op een Nokia-toestel via de OVI-shop. Als ik het goed begrepen heb, wordt dit momenteel nog niet ondersteund?

8 reacties

Je bent ook een (trouwe) nokia gebruiker zoals ik zie... . Maar zoals je waarschijnelijk zelf weet moeten Nokia (Symbian) gebruikers steeds blijven vragen aan de producent van een nieuwe software om deze ook voor Symbian te maken. Over TV Overal weet ik niet veel, daar ik het zelf niet kan gebruiken. Maar ik weet bv. wel dat het een tijd zal duren (of zelfs niet zal gebeuren) dat er iets uitkomt voor Symbian.
Zelfde probleem heb je met EbuddyXMS (maar daar zijn ze mee bezig) en FON (nieuwe belgacom service).
Nu ja weet je zelf dat Symbian gebruikers altijd als laatste ondersteund worden. Eerst Android (Samsung), Apple en BlackBerry en als er vraag of geld is Symbian (Nokia).

Ps: welk type nokia heb je?
neen, geen ondersteuning .... en ik vermoed ook niet dat er ooit een tv overal versie zal komen voor symbian.

mvg
Ik heb nu een Nokia N73 Music Edition. Overweeg nu Nokia C7 of Nokia 500... Begin meer en meer te twijfelen door gebrek aan toepassingen en ondersteuning... Wenkbrauw ophalen
misschien eens een android toestel in overweging nemen... zeker als je interesse hebt in tv overal

mvg
Als ik even mijn mening kwijt mag.
Nokia (Symbian) heeft mss altijd een achterstand wat toepassingen betreft, maar heeft in mijn ogen een langere levensduur dan alle andere merken.
of ga voor de Nokia 700 (en bij voorkeur 701 maar is nog niet beschikbaar)
Badge +1
Ik vindt dit ook jammer. Ik heb wel een android. Maar je bent bijna genoodzaakt om een android te kopen of een iphone om ondersteuning te krijgen van veel apps. Zo vanl de concurentie een beetje wel en dit is jammer.
moest het enkel beschikbaar zijn op iphone (zoals bij de concurrentie) dan zou ik het lastig vinden, want die dingen zijn gewoon veel te duur. android phones heb je in alle prijsklasses.... belgacom moet nu éénmaal keuzes maken, kunnen niet in elk platform tijd&geld steken.... en als android fan van het eerste uur ben ik natuurlijk in m'n nopjes

mvg

Reageer