Beantwoord

TV overal

  • 6 April 2019
  • 9 reacties
  • 336 Bekeken

Telkens ik de app wil oenen o mn tablet verschijnt hij om daarna oniddelijk weer te verdwijnen.ik kn de app ds niet meer openen op mijn tablet
icon

Beste antwoord door jonathandr 8 April 2019, 08:33

Bekijk origineel

9 reacties

De Proximus TV app mss eerst eens de ProximusTV-app verwijderen en opnieuw installeren om te zien of het dan wel lukt
Hallo, ik heb hetzelfde probleem met de app. Ik start op log in en dan valt het uit. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar werkt nog steeds niet. Wat kan ik doen om deze te laten werken?
Dan zal iemand van het Proximus team eens de settings moeten nakijken of er eventueel een aanpassing moet gebeuren.
Dan zal iemand van het Proximus team eens de settings moeten nakijken of er eventueel een aanpassing moet gebeuren. best dat ik dan bel naar de technische dienst (080022800) of kan/moet dit online?
Reputatie 7
Badge +4
De instellingen staan juist om de app te kunnen gebruiken. Heb je al geprobeerd om hem opnieuw te installeren zoals Martin voorstelde ?
Heb al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (2 maal) en ik geraakt zelfs niet in de app, dus kan de instellingen niet zien.
Reputatie 7
Badge +4
hi laurence
kan je de app nog even proberen ?
Het werkt! Bedankt.
Reputatie 7
Badge +4
Bedankt om het ons te laten weten. Indien er nog iets is, aarzel zeker niet om ons via deze weg te contacteren. Groetjes Thierry

Reageer