Beantwoord

TV opnames zijn verdwenen

  • 22 October 2018
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Beste,
Op 14 oktober heb ik jullie een mail gestuurd ivm mijn serie opnames van Major Crimes seizoen 4 die plots verdwenen zijn. De 2 eerste afleveringen heb ik bekeken en de dag erna stond er plots bij de opnames aflevering 14. Kan ik deze nog terug bekomen?
Ook heb ik deze zomer verscheidene keren problemen gehad bij serie opnames dat hij maar 30 minuten van de afleveringen had opgenomen, dit namelijk bij Perception aflevering Seizoen 2 aflevering 8, 13 en 14 en bij How to get away with murder Seizoen 2 laatste aflevering. Hoe kan dit? Hartelijk dank voor uw hulp
icon

Beste antwoord door ThierryW 23 October 2018, 15:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Veronik, welke afleveringen van Major Crimes ontbreek je dan exact? Wat de foute opname-tijd betreft, dit laten we verder nakijken.
Beste Linos, het betreft het 4 de seizoen dat onlangs op Een uitgezonden werd en de afleveringen die verloren zijn gegaan zijn : van aflevering 3 tem 13.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Veronik, ik heb de afleveringen teruggeplaatst, kan je het eens nakijken op je decoder.
Beste Thierry, al de afleveringen staan terug op de decoder, waarvoor mijn hartelijke dank.
Weten jullie misschien ook hoe dit kan gebeuren ?
Nogmaals mijn dank, nu kan ik al deze afleveringen rustig bekijken.
Nog een prettige avond. Veronik

Reageer