Beantwoord

Tv-gids NPO1

  • 15 August 2018
  • 12 reacties
  • 248 Bekeken

De tv-gids van NPO1 is vandaag en komende dagen verkeerd. Hij is identiek aan die van NPO2, dus opnames op NPO1 onmogelijk.
icon

Beste antwoord door LinosD 16 August 2018, 12:08

Bekijk origineel

12 reacties

blijkbaar nogal wat problemen de laatste dagen met de tv gids was gisteren ook zo met EEN en Canvas....
En die van BBC First en Entertainment slaan ook nergens op (die van BBC First heeft de programmatie van ZES en die van Entertainment ????) en ook nog een paar andere. Het mag dan wel een feestdag zijn en niemand van Proximus zal hier reageren vandaag, maar 'achter de schermen' zal toch wel iemand werken hopelijk. Gisteren Eén en Canvas, vandaag dit. Goe bezig.
Badge
ZDF = NPO2
RAI 1, 2 en 3 zijn ook NPO.
'k vraag mij ook af of er iemand daar bij hun Tv-gids leveranciers werkt op een feestdag?
Reputatie 6
Badge +2
NPO 1 = NPO 2, TV gids van NPO 3 is normaal.
nog niet geprobeerd, maar moet je de decoder niet even heropstarten om beide (Decoder tv-gids en ProximusTV.be gids) op elkaar te laten synchroniseren
Ik heb dat gedaan Martin, maar dacht al dat dat niet ging helpen, de gids is op mijn 2 decoders en op de TV app verkeerd. Hopelijk brengen ze het morgen in orde.
ja inderdaad, heb het ook net geprobeerd, dit werkt alleen maar als de gids bv op je decoder soms niet bij tijd geüpdatet werd..... 't zal inderdaad voor morgen zijn....
Reputatie 7
Badge +4
Doet dit zich intussen nog voor, Alexander?
Het was deze morgen opgelost voor NPO1 weer de juiste TV-gids
Reputatie 7
Badge +4
We hebben intussen inderdaad feedback gekregen dat het probleem voor iedereen zou moeten zijn opgelost (desnoods nog eens de decoder herstarten, maar normaal gezien niet nodig). Als er toch nog ergens iets niet helemaal juist staat, lezen we het graag!
Reputatie 6
Badge +2
Doet dit zich intussen nog voor, Alexander?

Alles nu in orde.

Reageer