Beantwoord

TV buitenland

  • 1 February 2019
  • 8 reacties
  • 2213 Bekeken

goedemiddag wij gaan voor 2 maand naar spanje in het app waar we verblijven staat er een smart tv kan ik proximus daar dan ook gebruiken en hoe werk dit juist ?
mvg
icon

Beste antwoord door KoenN 4 February 2019, 11:15

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De Proximus tv app werkt enkel voor smart phones en tablets , dus niet op de smart tv.
en ook voor laptop en notebook
Reputatie 7
Badge +4
Dag Chris,

De Proximus TV-applicatie werkt op pc/tablet/smartphone, op alle Belgische netwerken en in de Europese Unie (behalve Liechtenstein, IJsland en Noorwegen.

Met vriendelijke groeten

Koen

Kan men in de Europese unie met Proximus ook de Nederlandse zenders, ned. 1, 2 en 3 opnemen en nadien bekijken? 
 

Met vriendelijke groeten,

 

zoals het antwoord dat @KoenN gegeven heeft kun je dat als het zenders zijn die je hier in belgie via de proximus pickx app  of via de webbased versie ervan kunt opnemen, dus als je het hier test en het lukt voor de zenders dan moet het ginder ook lukken. 

Opnemen van de Nederlandse zenders lukt maar ze nadien bekijken in het buitenland lukt niet. Ze nadien in België bekijken is dan weer wel mogelijk. Reden???

 

Met vriendelijke groeten,

Staat je locatie aan als je ze wilt bekijken, zelf heb ik er geen ervaring mee in het buitenland om opnames te bekijken.

Als dat niet lukt om die te bekijken in het buitenland dan zal je best het antwoord van iemand van proximus zelf afwachten als ze je bericht/vraag hier opmerken.

Reputatie 7
Badge +4

Was inderdaad wat ik ook net aan het typen was @Martin , staat je locatie aan daar in je toestel?

Reageer