Beantwoord

TV-bonus

  • 15 April 2019
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

Beste,
Ik heb een tv bonus actief staan bij mijn titimus tv thans word deze nu met geheel terug werkende kracht tot 4maand terug gevorderd, kan dit? ( ik meen nog te herinneren dat ik in het begin van het jaar ook een probleem had met de dienst omdat betaling niet werd door gegeven dat was voor 1maand niet betaald te hebben, en de dienst werd afgesloten. Nu zou ik 4maand achterlopen en toch heb ik nog gebruik van de dienst...) TV bonus is toch dat het idd inbegrepen was in het abonnement, Help?!
icon

Beste antwoord door Anonymous 16 April 2019, 13:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Hallo siddaru

Als je mij je klantengegevens doorgeeft via een Privé bericht of deze invult op jouw profiel, dan kan ik het even voor je nakijken.

Groetjes
Samantha
Siddaru
Ik heb je factuur eens nagekeken. :)
Je aanvraag voor de Tuttimus pack met bundel dateert van 24 december 2018.
Maar op de factuur wordt sinds het begin van jouw pack de Tuttimus zonder bundel aangerekend, maar je kreeg wel de korting op de bundel.
Netflix lijkt er niet bij te zitten.

Gezien dit niet volledig correct is, werd een administratieve rechtzetting gedaan.
En daardoor staat dit plots allemaal op de factuur.
Het is vooral op deze manier gegaan, omdat het over de Netflix bundel gaat.
Deze staat altijd apart op de factuur, omdat dit bedrag volledig naar Netflix zelf gaat.
Het aangerekende bedrag is wel degelijk correct.

Groetjes Samantha