Vraag

Tv app werkt niet


Ik heb nog nooit de tv app succesvol kunnen gebruiken. Bij de vorige versie kwam ik tijdens het inloggen telkens terug bij het inlog menu. Bij de nieuwe versie krijg ik een foutmelding. De app staat nochtans geactiveerd in my proximus.

11 reacties

Hier nooit problemen gehad met de proximus tv app tot een maand geleden.
Ik krijg steeds de melding "oeps, er ging iets verkeerd".
Maar wat er al een maand verkeerd gaat daar heb ik, na 3 keer telefonisch contact,
nog steeds het raden naar.
Kan men hier ons helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Eevie kan jij al even proberen of het nu wel werkt?

Minus, kan je ons via privébericht even je klant- of telefoonnummer bezorgen, zodat we het verder voor je kunnen nakijken?
Reputatie 1
Badge
Bij mij is het juist hetzelfde als Minus. Maar het is begonnen sinds de nieuwe update van de TV app.
Ik log in krijg dan eventje het scherm te zien weleens waar waar alles gray out staat en dan de melding "oeps, er ging iets verkeerd", opnieuw proberen.
Dit is niet leuk en zekers nu met het WK in het vooruit zicht waar jullie zo reclame voor maken.
Reputatie 7
Badge +4
Ik kijk het graag even voor je na Didier, stuur gerust je klant- of telefoonnummer even door naar bovenstaande link (dus via privébericht). Mogelijks heeft het te maken met de problemen die de laatste update met zich mee bracht.
Ook bij werkt de app niet meer sinds de update (met Rode Duivels-logo). Vanmorgen nog een nieuwe update gekregen en uitgevoerd, maar geen resultaat. Alles start schijnbaar normaal op tot ik iets wil bekijken op Live TV of Mijn Opnames. Zodra ik dat doe start de app vanzelf weer op met telkens hetzelfde probleem. Ik krijg geen foutmeldingen maar het werkt gewoon niet...
Mijn tablet is een Samsung Galaxy Note 10.1 versie 2014 - Android 5.5.
Graag een oplossing vóór het WK.
Reputatie 7
Badge +4
Wordt mee doorgegeven, Elzas. Er wordt aan een oplossing gewerkt!
Reputatie 1
Badge
Bij mij werkt het terug. Bedankt LinosD en het proximus team voor de snelle oplossing.
Hier heeft de ProximusTV app ook nog nooit gewerkt. Ik krijg telkens de foutmelding “Oeps, er ging iets verkeerd”. Kunt u mij hier mee verder helpen?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Search, kijk je even na of je je producten al hebt geregistreerd via MyProximus? Kijk even deze pagina na. Als het dan nog niet lukt bezorg je ons best via privébericht even de gebruikersnaam waarmee je je probeert aan te melden.
De informatie op die webpagina had ik reeds bekeken en geeft geen oplossing. Via PM heb ik u mijn gebruikersnaam gestuurd.
Men belooft mij al een paar maand om me op de hoogte te houden (met hetzelfde probleem). Valse beloftes tot nu toe en nog steeds werkt die rommel niet. Stievie werkt perfect dus het ligt niet aan de toestellen( 2 pc's en 1 tablet) of de verbinding zoals men mij graag wil laten geloven.

Reageer