Beantwoord

TV app werkt niet

  • 15 December 2017
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Beste,
dit krijg ik als ik wil inloggen voor proximus tv.
de accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken.
icon

Beste antwoord door jonathandr 15 December 2017, 12:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
hi

kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende
dan kijk ik even na of alles in orde is met je toegangen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg
jonathan
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem met de proximus tv app, hij gaat steeds terug naar de inlogpagina..

Mvg,

Hannah 't Lam
Reputatie 1
Hier hetzelfde probleem, na het inloggen word ik terug naar het inlogscherm gestuurd... Via de chatfunctie van My Proximus word ik verteld dat het programma aan het updaten is. Dit is ondertussen al een week het geval...


*update* Een half uur na deze post, was het probleem opgelost, waarvoor dank aan het Proximus Forum Team.
Reputatie 7
Badge +4
Goeiemorgen Hannah,



Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven ? je vasr lijnnr of klantennr en je myproximuslogin is voldoende. Dan kijk ik onmiddellijk even na of alles in orde is met je toegangen

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groeten, Charlotte
Bij mij lukt dit precies ook niet. Kan me ook niet aanloggen bij wanagogo ☹
Reputatie 7
Badge +4
hi tinneke

Kan je ons via privebericht je klantengegevens doorgeven ?

je lijnnr of klantennr en myproximuslogin is voldoende



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
mvg
jonathan

Reageer