Beantwoord

TV app UPDATE is een FLOP


Reputatie 1
Naast het cast probleem ( waar jullie mee bezig zouden zijn ) vind ik deze update echt een ENORME stap terug.
Waarom is elke opname nu afzonderlijk gezet,
ik zit uren te scrollen voor ik op de juiste aflevering van iets terecht kom!
Ik kan ook geen filter meer gebruiken.
Neen echt dit format is een tegenvaller!
Het overzicht is compleet verdwenen, je kan ook niet terug naar de oude versie.
Anders deed ik dat meteen.

Graag terug meer overzicht,
bepaalde afleveringen van één serie terug gebundeld zetten,
de filter optie terug invoeren
Eenvoudiger vanuit een aflevering vertrekken en deze verwijderen!
icon

Beste antwoord door HadewychT 14 June 2018, 21:38

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er zijn verschillende updates gepland de komende weken. Een van de eerste zaken die hierin zal aangepast worden, is de hergroepering van de opnames om terug een beter overzicht te hebben.
Reputatie 1
Dat is dan alvast goed nieuws.

Want wat een teleurstelling is dit.
Als ik teveel scroll vlieg ik ook steeds weer uit de App.???
Net nu ik enkel op tablet of telefoon kan kijken wegens verplichte bedrust.
Ik had dit graag geweten voor ik de update aanvaarde, zodat ik hem pas later zou uitgevoerd hebben.

Ik snap dit soort halfbakken updates ook echt niet. Stel een update dan beter wat uit tot alle kinderziektes eruit verholpen zíjn.!
Reputatie 7
Badge +4
Dat is inderdaad geen leuke ervaring. Zeker niet op zo'n moment. Alvast veel beterschap. We proberen de meeste fouten er zo snel mogelijk uit te halen om je tv-ervaring terug fijner te maken.
Reputatie 1
Dankjewel voor je reactie.?

Er zit dus niets anders op dan afwachten.?
Reputatie 7
Badge +1
Dat is inderdaad geen leuke ervaring. Zeker niet op zo'n moment. Alvast veel beterschap. We proberen de meeste fouten er zo snel mogelijk uit te halen om je tv-ervaring terug fijner te maken.
Hallo Hadewych. De update met grote verwachting te gemoed gezien. Wat een teleurstelling. Doe nog precies hetzelfde als voor de update. Bij het willen kijken geeft de zender aan " stream niet beschikbaar ". Heb nu 2 weken vakantie bijna voorbij in Frankrijk en niet kunnen kijken naar de TV. Maar de betalingen van het abo gaat gewoon door. Dit is heel slecht van PX.
Mvg, Antoon
Dit is echt idd een flop. Je kan onscreen niet terug naar het hoodmenu, je moet je knoppen van je gsm gebruiken, je stream blijft ook niet meer doorlopen als je even wil kijken in de tv gids of dergelijke. Je series zijn niet gegroepeerd, laat staan dat het te gemakkelijk zou zijn op een onscreen button hiervoor te voorzien. Belachelijk gewoon, zoeken zoeken en nog eens zoeken voor je iets hebt gevonden in je bibliotheek. Geef gewoon de app terug van voor de update. Het zappen met gestures is er ook al uit. Deze update is gewoon naar precies 5 jaar terug gaan in de tijd. Prox normaal ga je voooruit met MEER functionaliteit, niet achterwaarts met MINDER functionaliteit!!! EN AUB ZET DE CHROMECAT CONNECTION ER TERUG IN.
Ah en tegen welke muur moet ik mijn gsm gooien om terug afstandsbediening te verkrijgen op men GSM??
afstandbediening tv is WEG op Gsm ZOMAAR ???? Zet oude versie app terug tot nieuwe behoorlijk en met alle functionaliteiten werkt aub dringend
Reputatie 7
Badge +4
We blijven jullie feedback doorgeven aan het bevoegde team, een oplossing is in de maak...
Dit forumdeel wordt overspoeld met ontevreden mensen rond de TVapp. Toch zelf nog eentje toegevoegd (https://nl.forum.proximus.be/proximus-tv-7/nogmaals-proximus-tv-ios-app-4-1-x-crash-chromecast-myproximus-etc-44779/index1.html#post609556), want
-4.X release die veel slechter werkt dan vorige versie (en geen weg terug);
-chromecast functie die plotseling niet meer kan ? (alhoewel Stevie/andere vlotjes werken)
-geen details wat nu wordt 'gefixt';
-geen info wanneer wat terug keert

En ik dacht dat goede communicatie nog meer dan vroeger "key" was ?
Was heel tevreden met de vorige versie van de tv app, maar de nieuwe versie 4.1.1. is een grote teleurstelling en mijn slechte ervaring wordt gedeeld door enorm veel gebruikers, getuige daarvan zijn de beoordelingen in de Play Store: score 3.0 !
- Grootste gemis is de voordien overzichtelijke programmagids, identiek aan deze op de tv. Horizontaal de uren en vertikaal de verschillende zenders. Eenvoudig naar de volgende dagen waarbij automatisch dezelfde tijd getoond wordt.
- Verdwenen: Chromecast !
- Verdwenen: Afstandsbediening.
- Verdwenen: Filter
- Opgenomen series zijn niet meer gegroepeerd !!!
- Informatie over een programma is in slecht leesbare grijze tekst op zwarte achtergrond
- Bij aanklikken van een programma dat op dit moment loopt, of op een opgenomen programma begint dit ongewild vanzelf af te spelen terwijl het dikwijls de bedoeling is om enkel de programma-informatie te bekijken.
- Geen mogelijkheid meer om opgenomen programma's langer te bewaren

Geef a.u.b. de vorige versie terug tot er een nieuwe app is die geen grote achteruitgang is.
Door het demonstreren van de functionaliteit van de vorige app heb ik verschillende vrienden kunnen overhalen om over te stappen naar Proximus...
Volgens ik hier van de mensen van het proximus team al gelezen heb zullen ze zeker niet terug keren naar de oude versie maar zijn bezig om zeker asap alle verdwenen functionaliteit terug in orde te krijgen.
Laat ons hopen dat dit toch niet al te lange meer duurt!

Reageer